۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • اهانت شبکه وهابی “وصال حق” به ایرانیان/ کُردها شاگرد شیطان‌اند!

اهانت شبکه وهابی “وصال حق” به ایرانیان/ کُردها شاگرد شیطان‌اند!

  • ۶ تیر ۱۳۹۴
  • ۳۳۳ بازدید
  • ۰

اهانت مدیر یکی از شبکه های وهابی به قوم کُرد و تمسخر آنها موجی از اعتراض را به شبکه های وهابی در پی داشت .

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :اهانت و توهین مقوله هایی هستند که ممکن است در بین تفکرات هر مذهب و آیینی پیدا شود؛ اما آنچه که در وهابیت می بینیم فراتر از این بوده و به یک محور برای تمامی فعالیت ها در تمامی دوران هایشان تبدیل شده است، تا جایی که لقب “تکفیری” را برایشان انتخاب کرده اند؛ تکفیر هر عقیده و ارزشی، غیر از آنچه که خود می پندارند و تکفیر هرفرد و قومی غیر از آنچه خود هستند و قبول دارند .
شبکه های فارسی زبان وهابی هم در همین چهارچوب روزگار می گذارنند، شبکه هایی که به سبب اهانت هایشان، در رسانه ها سوژه می شوند که اگر بنابر خبری شدن موارد تکراری بود شاید روزانه دهها خبر از توهین های همین ۴ شبکه فارسی زبان وهابی می بایست منتشر می شد.اخیرا یکی از این شبکه ها به نام “وصال حق” در اقدامی تامل برانگیز توهین به ملت غیور کُرد را کلید زد .

انصاری که به عنوان مدیر این شبکه افراطی، در برنامه اش مدعی شد: “کردها نسبت به قوم و زمین و مملکتشان متعصب هستند و اولین نژادپرست تاریخ بشریت، ابلیس (شیطان) بوده است. پس کسی که تعصب دارد شاگرد ابلیس است!”انصاری وقاحت و بی شرمی را بعد از ادعای اینکه “کردها شاگرد ابلیس هستند” باز هم ادامه می دهد و مدعی می شود کردها با محارم خود ازدواج می کردند و آنها را به تبعیت از افکار کمونیستی منتسب می کند !
توهین های مکرر از سوی این شبکه وهابی-تکفیری در حالی است که سرزمین کردستان همیشه ملجأ مجاهدت ها و رشادت های بی نظیری برای دفاع از دین، ناموس و وطن بوده است که از جمله می توان به تعداد ۵ هزار و ۴۰۰ شهید این قوم سربلند در جنگ تحمیلی اشاره کرد که نسبت به جمعیت استان خود جزو یکی از پرافتخار ترین استان های کشور به حساب می آیند .
همچنین، پیامبر عظیم الشأن اسلام در حدیث شریفی که در منابع شیعه و سنی نقل شده است می فرمایند: «حبّ الوطن من الایمان» یعنی دفاع از وطن و سرزمین جزو ایمان است و آنچه که ملت مسلمان کُرد در جنگ تحمیلی و بعد از آن کردند، مطابق با فرمایش پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله وسلم بوده است .

اما درباره علت این اهانت ها از سمت وهابیون به ملت غیور و بزرگ کُرد، دلایل زیادی می توان شمرد که شاید جزو مهمترین آنها، مقاومت این قوم مسلمان مجاهد در مقابله با داعش می باشد. داعشی که بارها تلویحا و صریحا مورد حمایت وهابیون قرار گرفته است.مخصوصا زمانی که تامین بودجه های داعش و شبکه های وهابی که از سوی آل سعود صورت می گیرد را مورد توجه قرار می دهیم، زوایای بیشتری از دلایل این اهانت روشن می گردد .
اما این توهین بی شرمانه شبکه وهابی وصال حق با واکنش های بسیار زیادی از سوی مردم و علی الخصوص کردهای غیور همراه شد که تنها گوشه ای از آنها را می توانید در تصاویر زیر ببینید (با این توضیح که بدلیل خشم بسیاری از مردم متاسفانه بعضی از کامنت ها همراه با توهین و دشنام بود که از انتشار آنها معذوریم . )
“کمپین تحریم شبکه وصال حق” نیز یکی دیگر از واکنش های کردهای رشید و مجاهد بود :
همزمان با این اهانت از سوی شبکه تکفیری وصال حق، تماس های متعددی از سوی مردم غیرتمند کرد در اعتراض به این توهین شبکه صورت گرفت .
منبع : جام نیوز

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *