۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • انهدام بیش از ۱۲ تیم تروریستی توسط سپاه

انهدام بیش از ۱۲ تیم تروریستی توسط سپاه

  • ۶ شهریور ۱۳۹۲
  • ۲۷۸ بازدید
  • ۰

فرمانده نیروی زمینی سپاه از انهدام ۱۲ تیم تروریستی توسط قرارگاه قدس این نیرو از ابتدای سال ۹۱ تاکنون خبر داد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :روابط عمومی کل سپاه، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه که در سالگرد اجرای عملیات پیروزمندانه علیه گروهک تروریستی پژاک در منطقه شمال غرب کشور در سال ۹۰ در همایش فرماندهان و مسئولین این نیرو در مشهد مقدس سخن می گفت با ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده در مناطق عملیات شمال غرب کشور گفت: بحمدالله وضعیت امنیتی شمال غرب مطلوب است.
وی افزود: برغم شرایط سخت جغرافیایی منطقه اقدامات مهندسی گسترده ای جهت تثبیت مواضع در نقطه صفر مرزی انجام شده و هم اکنون نیز این اقدامات با قوت و قدرت ادامه دارد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه ضمن بیان سابقه شرارت گروهک های ضد انقلاب در طول سالیان گذشته گفت: با عملیات قدرتمندانه قرارگاه حمزه نیروی زمینی سپاه در منطقه شمال غرب گروهک های ضد انقلاب در موضع انفعال قرار گرفته و شرارت آنها به حداقل رسیده است.
سردار پاکپور موفقیت در عملیات شمال غرب را از الطاف الهی و از نشانه های به ثمر نشستن خون شهدای مظلوم این عملیات و نیز همت آحاد رزمندگان غیور نیروی زمینی خواند و گفت: اقدامات اساسی در جهت بومی سازی امنیت در مناطق عملیات شمال غرب و جنوب شرق صورت گرفته است و هم اکنون با مشارکت مردم ضریب امنیتی در این منطقه اطمینان بخش است.
فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به ماموریت های این نیرو در جنوب شرق کشور گفت: در جنوب شرق هم اقدامات بسیار اساسی صورت گرفته به طوری که از ابتدای سال ۱۳۹۱ تاکنون بیش از ۱۲ تیم از گروهک های تروریستی که قصد عملیات خرابکارانه و تروریستی در کشور را داشتند با مقابله به موقع رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه منهدم شده اند.
وی افزود: هم اکنون در منطقه جنوب شرق اشراف اطلاعاتی خوبی نسبت به منطقه و تحرکات گروهک ها داریم.
سردار پاکپور همچنین با اشاره به رزمایش های موفق نیروی زمینی سپاه در سه سال اخیر تاکید کرد: نیروی زمینی سپاه برای برخورد با هرگونه تهدید علیه نظام جمهوری اسلامی آمادگی کامل دارد.
وی فعالیت های مردمیاری در مناطق مرزی و محروم کشور را از جمله برنامه ها و اقدامات نیروی زمینی در مناطق ماموریتی این نیرو در راستای کمک به مردم و محرومیت زدایی از این مناطق دانست و تصریح کرد: این رویکرد در کنار اهتمام به ارتقای بیشتر توان رزم نیروی زمینی مورد توجه است.
پاپکپور همچنین ضمن اعلام خبر برگزاری برنامه بزرگداشت شهدای عملیات شمال غرب طی هفته آینده، با ارائه گزارشی، اقدامات نیروی زمینی سپاه در مناطق شمال غرب را مطلوب ارزیابی کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *