۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : اعضای ایرانی پ.ک.ک و پژاک در وضعیت بحرانی و اسف باری قرار دارند.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : اعضای ایرانی پ.ک.ک و پژاک در وضعیت بحرانی و اسف باری قرار دارند.

  • ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
  • ۴۲۴ بازدید
  • ۰

بیانیه انجمن بی تاوان آذربایجان غربی مرکز بررسی آسیب های ناشی از تروریسم پ.ک.ک و پژاک به شرح زیر می باشد:

نگاه حاکم بر پ.ک.ک و پژاک نشان از ماهیت تروریستی این گروه و عدم پایبندی سران آن به اخلاق و انصاف دارد.

سالیان درازی است که عده ای مجهول الهدف با ایجاد آشوب و ناامنی و انجام رفتارهای تروریستی و وحشیانه اعم از قتل، آدم ربایی، سرقت های مسلحانه، عملیات های انتحاری، ربایش کودکان به ویژه دختران خردسال، آرامش و آسایش هموطنان ایرانی به ویژه مردم شریف کرد را برهم زده اند.

گروه تروریستی پ.ک.ک و پژاک و سایر نهاد های اقماری آن سال هاست که از انجام انواع و اقسام جنایات وحشیانه در حق مردم کرد دریغ نورزیده اند.

این درحالی است که این گروه تروریستی با شعار مبارزه برای آزادی مردم کرد، بیشترین جنایت ها را ازقضا در حق کردها روا داشته است.

از وارد کردن خسارت های مالی گرفته تا قتل و شکنجه و در بدترین حالت نیز کودکان و نوجوانان کم سن و سال را ربوده و آن ها را روانه عملیات های انتحاری نموده است.

چندین سال است خانواده های قربانیان تروریسم پ.ک.ک و پژاک برای نابودی این گروه و رها شدن از کابوس پ.ک.ک و پژاک دست به دعا هستند و برای این امر یعنی برچیده شدن بنیان تروریست ها لحظه شماری می کند.

در سال های اخیر با توجه به آگاه تر شدن مردم و گسترش رسانه ها و ابزار های اجتماعی، علی رغم وجود فضای شدید خفقان، خانواده های قربانیان از وضعیت موجود در مقرهای پ.ک.ک و پژاک که متاسفانه در اثر عواملی اعضای خانواده هایشان در آنجا در اسارت گروه هستند، اطلاع پیدا کرده اند.

وضعیت کنونی حاکم بر مقرهای تروریست های پ.ک.ک و پژاک بسیار بحرانی و اسف بار گزارش شده است و این امر موجب نگرانی دوچندان خانواده های قربانیان گشته است.

اکنون که جهان در شوک وضعیت بوجود آمده از ویروس منحوس کرونا فرورفته است، خبرهای فراوانی از شیوع گسترده این ویروس در کمپ های گروه پ.ک.ک و پژاک و ابتلای شمار زیادی از اعضا به گوش می رسد.

جنازه های تعداد زیادی از کادرها بی دلیل در روستاهای اطراف شبانه رها می شود که حاکی از گستردگی این بیماری در مناطق تحت حضور پ.ک.ک و پژاک می باشد.

همچنین فقدان هرگونه امکانات پزشکی و بهداشتی بر نگرانی بیشتر در خصوص بحران موجود می افزاید.

با توجه به وضعیت وخیم و فلاکت بار کمپ های پ.ک.ک و پژاک به خصوص از لحاظ بهداشت و سلامت این امر باعث نگرانی عمیقی در بین خانواده های اعضای پ.ک.ک و پژاک و فعالان حقوق بشر در سطح ملی و بین المللی گردیده است.

در این راستا سران گروهک تروریستی پ.ک.ک و پژاک و حامیان تروریست آن ها مسئول سلامت جسمی و روانی تمامی اعضا به ویژه اعضای ایرانی بوده و هست و هرچه زودتر باید نسبت به آزاد کردن فرزندان این خانواده ها اقدام کنند.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نیابت از خانواده های قربانیان تروریسم پ.ک.ک و پژاک ضمن اعلام مراتب اعتراض شدید خانواده های قربانیان نسبت به اقدامات ضد حقوق بشری و تروریستی سران گروهک، از تمام ظرفیت های ملی و بین المللی نسبت به احقاق حقوق خانواده هایی که فرزندانشان در اسارت پ.ک.ک و پژاک هستند نهایت بهره را برده و تا حصول نتیجه مورد رضایت خانواده های اعضای گرفتار، بر تلاش های مستمر خود ادامه خواهد داد. 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *