۳۱ فروردین ۱۴۰۳

الگو برداری پژاک از منافقین

  • ۶ دی ۱۳۹۴
  • ۳۴۳ بازدید
  • ۰
کنترل شدید اعضا، اعدام فراریان، جداسازی تروریستها از خانواده‌هایشان از سوی پژاک  مو به مو از گروهک تروریستی منافقین الگو برداری شده است.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : جنجال، جنجال و جنجال! این اولین، آخرین و در واقع تنها کاری است که دشمنان نظام جمهوری اسلامی از آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی گرفته تا گروهک تروریستی منافقین علیه ایران اسلامی انجام می‌دهند.
طی روزهای گذشته جنجال بسیار گسترده‌ای علیه حکم اعدام «سامان نسیم» عضو گروه تروریستی پژاک برپا شد.  از احمد شهید و کریستف هینز گزارشگران ویژه سازمان ملل گرفته تا عفو بین الملل، دیده‌بان حقوق بشر و…. همه یک صدا به دنبال اعمال فشار به دستگاه قضایی کشور بودند. در این میان گروهک تروریستی منافقین نیز انبوهی از خبر و گزارش در این خصوص منتشر کرد و کار به جایی رسید که مریم قجر سرکرده گروهک تروریستی مناقین نیز وارد گود شد و در حمایت از گروه تروریستی پژاک بیانیه داد.
اما واقعیت این جنجال‌ها چه بود؟ تنها در مورد این هیاهو و پی بردن به پوچی آن کافیست به اظهارات مختار نسیم بردار سامان نسیم توجه کنیم. توجه به اظهارات مختار نسیم خیلی از حقایق را درباره شیوه‌های جذب افراد به گروه تروریستی  پژاک و شباهت عجیب اقدامات تروریستی پژاک با گروهک تروریستی منافقین می توان متوجه شد .
برادر سامان نسیم زندانی محکوم به اعدام در گفت و گو با رسانه‌ها درباره این جنجال ها گفت: «به اعتقاد من شانتاژ رسانه های غربی ها و بزرگ نمایی که در این خصوص شد باعث گردید که حکم اعدام برای سامان صادر شود. اگر این بزرگ‌نمایی ها نبود عطوفت اسلامی شامل حال برادر من می‌شد من بازهم می گویم که حکم برادرم را همین رسانه‌های غربی رقم زدند.»
مختار نسیم  در خصوص ماجرای پیوستن برادرش به گروهک پژاک نیز می گوید «یکی از نفوذی های پژاک که در منطقه به عنوان قاچاقچی شناخته می شود و کسی هم از این موضوع خبر ندارد به برادرم سامان عنوان کرده بود که جهت کمک برای حمل باری به خارج شهر برویم.  برادرم سامان نیز با هدف کمک به وی همراه او به خارج شهر رفت اما به خانه بر نگشت، حدود ساعت ۱۱ شب مادرم با بنده تماس گرفت و عنوان کرد که هنوز سامان به خانه برنگشته است.
من هم به سراغ آن فردی که برادرم با وی به بیرون شهر رفته بود را گرفتم اما او به من اعلام کرد که سامان به گروهک پژاک پیوسته است و اگر می خواهید سامان را به خانه برگردانید باید ۱۰ میلیون تومان به پژاک پول بدهید؛ ما هم پول را آماده کردیم و با اعضای گروهک پژاک قرار گذاشتیم.  ولی اعضای گروهک پژاک به ما گفتند که برادر شما را به کوه‌های قندیل فرستادیم و امکان دسترسی به او به هیچ وجه وجود ندارد.  بنده بالغ بر ۱۲ بار برای ملاقات با سامان به نزدیکی های کوه قندیل رفتم (محل استقرار گروهک پژاک) اما آنها حاضر نشدند حتی برادرم را از فاصله دور ببینیم.حتی کار به جایی رسید که دفعات بعد خواهرم را که باردار بود را با خود برای دیدار با سامان بردیم تا بلکه دلشان بسوزد و بتوانیم با او ملاقات کنیم اما با این کار هم حاضر نشدند بازهم سامان را به ما نشان دهند.۸    ماه از حضور سامان در گروهک پژاک نگذشته بود که او در درگیری با نیروهای سپاه پاسداران دستگیر شد.»
مختار نسیم در خصوص بحث‌هایی که در رسانه‌های ضد انقلاب درباه اعدام سامان صورت گرفت نیز اظهار داشت:   « برخی‌ها مدعی هستند که سامان به خاطر نرسیدن به سن قانونی نباید اعدام شود. ولی به گروههای تروریستی و سردمدارانشان باید گفت که نوجوانی که هنوز به سن قانونی نرسیده است، چرا اسلحه به او داده اید؟!؟ آیا این کار شما خلاف حقوق بشر نیست؟!؟  از نوجوانان و جوانان می خواهم فریب تبلیغات پر زرق و برق رسانه‌ای این گروهکهای تروریستی را نخورند.    سران گروهک پژاک خودشان در آلمان بهترین زندگی را دارند در حالی که جوانان فریب خورده این سرزمین با قول های واهی آنها باید در سخت ترین شرایط زندگی کنند.   این خواسته خانواده ما نبود که سامان به گروهک پژاک بپیوندد، در شهر ما افرادی هستند که آبرودارند اما به خاطر فرزندانشان که عضو گروه پژاک هستند نمی تواند حتی سرشان را بلند کنند.»
مختار نسیم تصریح کرد: رسانه های غربی از ما خواستند که در مصاحبه هایی که انجام می دهیم حکم سامان را محکوم کنیم درحالی که بنده دقیقا میدانم حکم برادر من اعدام است.
برادر سامان نسیم در خصوص روشهای فریب گروهک پژاک نیز اظهار داشت:« آنها ابتدا به وسیله دخترهای زیبایی که همراهشان است سعی دارند جوانان را فریب دهند.  آنها می گویند اگر شما علیه نظام جمهوری اسلامی ایران مشارکت داشته باشید ما شما را برای ادامه زندگی مرفه به اروپا خواهیم فرستاد. ..
نیروهایی که عضو گروهک پژاک می شوند حق خروج از گروه را ندارند و اگر متوجه شوند که کسی می خواهد فرار کند آن را اعدام می کنند. جالب است تمام وقت های آزاد این گروهک در مورد بحثهایی است که مربوط به پژاک است و نمی گذارند که حرفی به غیر از این مطرح شود.   از همان روزهای اول که سامان عضو گروهک پژاک شد اجازه دیدار با او را به ما ندادند، درحالی که برادرم یکی از اعضای این گروه بود و باید با او ملاقات میکردیم این را هم باید بگویم که در این مدت هیچ کس مزاحم خانواده ما نشده است یا اینکه حتی ما را تهدید هم نکردند.»

تمام اقداماتی که در پژاک انجام می شود دقیقا و مو به مو الگو برداری از گروهک تروریستی منافقین است. حتی شیوه های کنترل اعضا نیز دقیقا از گروهک الگو برداری شده است. کنترل شدید اعضا، اعدام فراریان، جداسازی تروریست ها از خانواده هایشان و.. مو به مو توسط منافقین سالهاست که انجام می شود و لذا بسیار طبیعی است که مریم قجر در حمایت از پژاک وارد میدان شود.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین