۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

افشای چهره واقعی پ.ک.ک

  • ۲۳ مهر ۱۴۰۲
  • ۸۰ بازدید
  • ۰

اظهارات تروریستی به نام هوگر که از دست سازمان تروریستی پ.ک.ک فرار کرده و تسلیم شده بود، حقایق وحشتناکی را در مورد آنچه در درون این سازمان رخ داده را آشکار کرد.

به گزارش انجمن بی تاوان، این تروریست در بیانیه خود اظهار داشت: «آنها در سن ۱۴ تا ۱۵ سالگی به همراه دوست دوران کودکی‌اش تروریست با نام رمز جهانی به سازمان ملحق شدند که در همان اردوگاه آموزش دیدند، دوستش تروریست با نام رمز جهانی برای خدمت به، به اصطلاح سرکرده ها مورد استفاده قرار می گرفت و یک روز که برای رساندن غذا وارد پناهگاه به اصطلاح سرکرده گروه شده بود، فرماندهش را در موقعیت نامناسبی در کنار یک زن تروریست دیگر یافت دستگیر شد.

وی که تحت فشار شدید بود که این وضعیت را به کسی نگوید توسط اعضای سازمان مورد ضرب و شتم و شکنجه های مختلف قرار گرفت. تروریست ها “او را وادار کردند قبر خودش را بکند و به خودش شلیک کند”.
این تروریست فراری با بیان اینکه قرار شد تروریست با نام رمز جهان در دادگاه اعدام شود، اظهار داشت: قبل از اعدام، او را وادار کردند که قبر خودش را بکند و دوست دوران کودکی اش در مقابل چشمانش مورد اصابت گلوله قرار گرفت. ”

این تروریست که نگران بود اتفاقی که برای دوستش افتاده برایش بیفتد، اظهار داشت که نمی تواند آنچه را که تجربه کرده هضم کند و تسلیم شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین