۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • مصاحبه
  • >
  • افشای نقشه های شوم پ.ک.ک برای کردها توسط عضو سابق این گروهک تروریستی

افشای نقشه های شوم پ.ک.ک برای کردها توسط عضو سابق این گروهک تروریستی

  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
  • ۱۲۳ بازدید
  • ۰

انجمن بی‌تاوان: پ.ک.ک از بدو تاسیس تا کنون به تفکر ملی و استقلال کردها اعتقادی نداشته است. موسی خامو حسین از اعضای سابق گروهک تروریستی پ.ک.ک، از نقشه های شوم پ.ک.ک برای کردها می گوید.

خیلی ها حقیقت و هدف جنگجویان پ.ک.ک و ماجرای خروج از ترکیه و آمدن پ.ک.ک به منطقه اقلیم کردستان را نمی دانند و یا صادقانه ارائه نمی کنند. من که مدت زیادی در پ.ک.ک بودم از جزئیات زیادی مطلع هستم.

اولاً برای مردم ترکیه روشن شد که پ.ک.ک یک حزب انقلابی ملی نیست، بلکه آنها بیشتر به ایده ها و برنامه های اتحاد و سوسیالیسم ترکیه اعتقاد دارند که تصوری است که در جهان وجود ندارد. این تصور غلط باعث شد که پ ک ک محبوبیت خود را از دست بدهد، به ویژه سازمان های مخفی آن در ترکیه و تمام جهان اعتماد خود را از دست دادند، بنابراین پ.ک.ک نتوانست در کار و تحرکات خود برای اجرای برنامه های خود موفق باشد.

دوم اینکه عناصر پ.ک.ک شروع به فریب پسران و دختران زیر هجده سال کردند و سپس آنها را مسلح کردند و اجازه ندادند والدین و خانواده آنها را ببینند.

سوم اینکه پ.ک.ک در ترکیه باری بر دوش مردم شده است تا سرپناه و غذا برای آنها فراهم کند.

چهارم، جنگجویان پ.ک.ک بدون هشدار در روستاها و مناطق ترکیه توطئه های نظامی انجام دادند که به ویژه پس از درگیری که ارتش ترکیه به آنها حمله کرد و مردم آنها را دستگیر و شکنجه کرد، خسارت زیادی به غیرنظامیان وارد کرد.

پنجم، کشورها، به ویژه متجاوزان کردستان، به طور کلی از پ.ک.ک حمایت کردند تا به عراق بیاید و ارتش ترکیه را به داخل حکومت اقلیم کردستان بکشاند، همانطور که سالیان متمادی اتفاق افتاده است و در نتیجه مشکلات و بی ثباتی برای حکومت اقلیم کردستان ایجاد شده است.

ششم، پ.ک.ک از بدو تأسیس تا کنون به فکر آزادی و استقلال کردستان نبوده است، اقلیم کردستان لطمه زیادی به این منطقه قانونی، قانون اساسی و فدرال وارد کرده است که اکثر کشورهای جهان و کشورهای غربی با آن سروکار دارند، نباید در تجارت مشکل ایجاد کند.

هفتم: از بدو تأسیس پ.ک.ک، افکار و اعمال آنها علیه حزب دمکرات کردستان، خانواده بارزانی، اعتقادات و مسیر بارزانی بوده است که بیش از ۶۰۰ روستا تخلیه و بازسازی نشده و آسیب های اجتماعی و مالی به مردم وارد شده است. مردم این روستاها و مناطق اغلب به دلیل درگیری چندین غیرنظامی در گلوله باران و حملات موشکی ارتش ترکیه کشته و زخمی شده اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین