۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعضای پ.ک.ک یک کودک ۱۵ ساله را ربودند

  • ۵ مرداد ۱۴۰۲
  • ۱۱۰ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : به عنوان بخشی از تجاوزات مداوم علیه کودکان در شهرهای سوریه و مناطق تحت کنترل نیروهای دموکراتیک سوریه،گروه به اصطلاح “جوانان شورشگر” که مستقیماً با رهبری قندیل(پ.ک.ک) در ارتباط است و زیر چتر نیروهای دموکراتیک سوریه “قسد” فعالیت می کرد، یک کودک خردسال دیگر را در شهر الحسکه ربود.
در جزئیات، شبکه نظارت بر حقوق بشر سوریه ربوده شدن کودک (سعدعلی رکاد، ۱۵ ساله) توسط “جوانان شورشگر” که زیر نظر نیروهای سوریه دموکراتیک عمل می کند، از حوش البع مستند کرده است که به منظور جذب اجباری او، او را به یکی از اردوگاه های استخدام کودکان وابسته به پ.ک.ک در منطقه بردند.
این شبکه تایید کرده بود که این کودکان در صورتی که بخواهند به آغوش خانواده های خود بازگردند توسط کادرهای پ.ک.ک تحت بازداشت و شکنجه قرار می گیرند.
شایان ذکر است که پ‌ک‌ک و نسخه‌های سوری آن صدها کودک کرد ۱۲ تا ۱۶ ساله را برای استفاده از آنها در جنگ‌های پوچ و مقاومت ساختگی به خدمت گرفته است. این گروه با سوء استفاده از شرایط اجتماعی اقدام به آدم‌ربایی می‌کند.
نارضایتی گسترده مردمی در مناطق تحت نفوذ اداره خودمختار و نیروهای دموکراتیک سوریه (SDF) در شمال و شمال شرق سوریه ادامه دارد، در حالی که عناصر پ.ک.ک همچنان به کشتار کودکان از طریق استخدام مداوم کودکان و تبدیل شدن آن ها به ابزار نظامی ادامه می دهند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین