۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعضای پ.ک.ک یک دختر ۱۳ ساله را ربودند

  • ۱۷ تیر ۱۴۰۲
  • ۱۴۵ بازدید
  • ۰

گروه موسوم به جوانان شورشگر وابسته به گروه تروریستی کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) یک دختر خردسال را از محله العزیزیه در شهر الحسکه ربودند.

به گزارش انجمن بی تاوان،شبکه نظارت بر حقوق بشر سوریه اعلام کرد که گروه تروریستی جوانان انقلابی پ‌ک‌ک روز پنجشنبه یک دختر ۱۳ ساله اناس طلعت الذیاب را ربوده است.

این شبکه همچنین اعلام کرد که والدین این کودک به نام اناس از تمام بخش های وابسته به حزب اتحاد دموکراتیک (PYD) بازدید کردند، اما تلاش آنها برای اطلاع از سرنوشت دخترشان ناکام ماند.

این شبکه اعلام کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده توسط شبکه نظارتی حقوق بشر سوریه، این کودک به اردوگاه جذب کودکان در جبل عبدالعزیز در حومه استان الحسکه منتقل شده است که حدود ۴۰۰ کودک در آنجا وجود دارد.

مظلوم عبدی، فرمانده نیروهای سوریه دموکراتیک، در سال ۲۰۱۹ با ویرجینیا گامبا، نماینده سازمان ملل متحد در امور کودکان و درگیری‌های مسلحانه، طرح تعهدی را برای پایان دادن و جلوگیری از استخدام کودکان زیر ۱۸ سال و عدم استفاده از آنها امضا کرد.

به گفته ناظران، هدف گروه جوانان انقلابی ربودن خردسالان، شستشوی مغزی کودکان با توجه به ایدئولوژی های پ.ک.ک و جذب نظامی آنها در صفوف این گروه تروریستی است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین