۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • اعترافات هکرهای دستگیر شده وابسته به گروه تروریستی پ.ک.ک

اعترافات هکرهای دستگیر شده وابسته به گروه تروریستی پ.ک.ک

  • ۲۸ آذر ۱۴۰۰
  • ۳۰۹ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، مظنونان دستگیر شده در عملیات علیه هکرهای فعال در گروه تروریستی پ.ک.ک به مقامات اعتراف کردند که داده های به دست آمده از وب سایت های مؤسسات عمومی و سازمان هایی را که آنها هک کرده بودند به اعضای این سازمان منتقل کرده اند.

در ۷ دسامبر، واحدهای ضد تروریسم ترکیه ۲۷ مظنون را در عملیات علیه “هکرهای مزوپوتامیا” – هکرهایی که در داخل گروه تروریستی فعالیت می کردند، دستگیر کردند.

یکی از مظنونان به نام M.D گفت که این گروه هکر واحد سازمان تروریستی پ ک ک بود که در اینترنت فعالیت می کرد.

مظنون گفت: در نتیجه حملات سایبری که انجام دادیم، به ویژه به نهادها و سازمان‌های عمومی، از طریق دسترسی غیرمجاز به اطلاعات دولتی در پایگاه داده و اطلاعات شخصی کارمندان دولت دسترسی پیدا کردیم.

م.د در ادامه گفت که اطلاعاتی را برای این گروه تروریستی در اروپا ارسال کرده اند.

این گروه همچنین اطلاعاتی را از طریق وب سایت رسانه اجتماعی ANF به اشتراک گذاشت تا تبلیغات پ ک ک را انجام دهد.

مظنون ب.الف. گفت که بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۰ یک سایت انجمن به نام “CMG Team-Cold Hacker” وجود داشت و بعداً نام آن به “هکرهای Mezopotamia” تغییر یافت و افزود که فهرست‌هایی که آنها در صفحات اینترنتی هک کرده‌اند شامل تبلیغات پ‌ک‌ک است.

مظنون دیگر، R.A.، گفت که وب سایت های متعلق به گروه هکرها از خارج مدیریت می شوند و آنها اطلاعات شخصی به دست آمده از سایت های هک شده را در اینترنت به اشتراک می گذارند.

R.A. “پست هایی در مورد هویت شهروندان در داخل گروه هکر وجود داشت، هدف از این اشتراک گذاری ها باز کردن آدرس ایمیل از طرف آن افراد بود.” پذیرفته.

پ‌ک‌ک در بیش از ۴۰ سال کارزار تروریستی خود علیه ترکیه، که در فهرست سازمان‌های تروریستی ترکیه، ایالات متحده و اتحادیه اروپا قرار گرفته است، مسئول کشته شدن حداقل ۴۰۰۰۰ نفر از جمله زنان، کودکان و نوزادان بوده است. YPG شاخه سوریه پ.ک.ک است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین