۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • استفاده از وسایل الکترونیکی و تلفن های هوشمند در گروهک پ.ک.ک ممنوع شد

استفاده از وسایل الکترونیکی و تلفن های هوشمند در گروهک پ.ک.ک ممنوع شد

  • ۵ شهریور ۱۴۰۱
  • ۴۲۴ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، استفاده از وسایل و تلفن های هوشمند در بین نیروهای پ ک ک ونیروهای دمکراتیک سوریه بعلت دادن تلفات بیشتر ممنوع اعلام شده است.
با فعالیتهای جاسوسی سرویس اطلاعاتی ترکیه بنام میت علیه نیروهای پ ک ک و به ویژه فرماندهان رده بالا در ماهای اخیر که مورد حملات هواپیماهای بدون سرنشین قرار گرفتند پ ک ک مجبور شده است که استفاده از وسایل های ارتباطی را ممنوع اعلام کند.
سازمان تروریستی PKK/DSG که ده ها تن از رهبران خود را در عملیات های نقطه ای موثر در شمال عراق و شمال شرق سوریه از دست داده است، استفاده از وسایل الکترونیکی و تلفن های هوشمند را در تمامی فعالیت های خود ممنوع کرده است.

بخشنامه ای از طرف پ ک ک برای تمامی یگان ها در مناطق تحت کنترل سازمان تروریستی در شمال شرق سوریه به منظور پیشگیری از ، عملیات ویژه MIT و SİHA ها صادر شده است. در بخشنامه منتشر شده در ۱۸ مرداد، استفاده از تلفن همراه هوشمند و وسایل الکترونیکی برای کلیه کارکنان نظامی از جمله مقامات ارشد نظامی سازمان ممنوع اعلام شده است . وزارت دفاع موسوم به این سازمان در شمال سوریه تاکید کرده که افرادی که این ممنوعیت را نقض کنند گوشی هایشان توقیف و ۳۰۰ هزار لیره سوریه جریمه خواهند شد.

در بخشنامه، که شامل دستورالعمل‌هایی درباره نحوه محافظت ازحملات MIT در برابر عملیات‌های ویژه و SİHA است، اقداماتی بصورت بند فهرست شده‌اند. که ده ها نفر که برخی از آنها از اعضای SDF بودند و اطلاعاتی را در اختیار MIT در منطقه قرار می دادند به اتهام جاسوسی دستگیر شدند و عنوان شد که تلفن های هوشمند و وسایل الکترونیکی زمینه ساز عملیات با مکان یابی آنها اطلاعاتی را در اختیار میت قرار داده است.

از کلیه واحدهای به اصطلاح نظامی سازمانها و همچنین کلیه کادرهایی که در زمینه های سیاسی وظایف مهمی را بر عهده می گیرند خواسته شد تا طبق بخشنامه عمل کنند.

گفته شده تا دستور العمل دوم کسی نباید از تلفن های هوشمند استفاده کند مگر اینکه لازم باشد و ارتباط با تلفن های قدیمی انجام شود.

در حالی که به کادرهای سازمان دستور داده شده بود که شهرک های کوچک را ترک کنند و در منازل محله های بزرگ شهرها بمانند تا از آنها در برابر حملات هوایی محفوظ بمانند ، ازکادرها خواسته شد که به جای تلفن های هوشمند از تلفن های معمولی استفاده کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین