۲۸ فروردین ۱۴۰۳

ازدواج در پ.ک.ک و پژاک ممنوع!!!

  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
  • ۵۷۴ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :عبدالله اوجالان رهبر تروریستی پ.ک.ک و پژاک ، نفی خانواده و همه ی علایق ،عواطف و دلبستگی اعضاء به خانواده را از اولین شرط های عضویت در پژاک می داند و بنا بر ایدئولوژی  منسوخ و پوسیده اوجالان ، خانواده را نسلی تباه شده و محیط خانواده را فاحشه خانه کوچک می داند و ازدواج در فرقه را ممنوع کرده است. ولی با وجود چنین ایدئولوژی رسانه‌های ترکیه هویت زن دوم عبدالله اوجالان را آشکار کرد.

در گزارشی ویژه مبنی بر پرونده‌ی دادگاهی اعضای سازمان مخفوف «ارگَنکُن» که عبدالله اوجالان نیز یکی از اعضای اصلی این سازمان می باشد؛اسم زن دوم اوجالان را منتشر کرده که گفته می شود دختر یکی از افسران عالی‌رتبه‌ی ترکیه در شهر «اَسکی شهر» و اسم وی نیز «مِرال کیدیر» است.

براساس اظهارات ویلی کوجوق متهم اصلی پرونده‌ی اَرگَنَکُن، کیدیر (زن دوم اوجالان) یکی از دو زن شرکت کننده در کنگره‌ی دوم پ‌ک‌ک در سال ۱۹۸۲ بود که در آن کنگره زن اول اوجالان (کسیره یلدرم) نیز حضور داشته است.

در این گزارش آمده که کیدیر (زن دوم اوجالان)، در سال ۱۹۷۸ میلادی به عضویت پ‌ک‌ک درآمده و در سال ۱۹۹۰ به ترکیه اعزام شده تا در آنجا حزب انقلاب مردمی را تاسیس کند و از سوی دیگر مسئول برقراری روبط پ‌ک‌ک با احزاب و گروهها چپ ترکیه بوده است
حال فرقه پ.ک.ک و پژاک با تبعیت و پیروی از ایدئواوژی رهبر خود و با ترویج عقاید و دیدگاه اوجالان مانع از ازدواج اعضای فرقه می شوند.دیدگاه اوجالان درباره ی ازدواج این است که ، خانواده زنجیر بردگی است… ازدواج باعث می شود فکر اعضا از مبارزه و هدف اصلی منحرف گردد، چرا پس با وجود چنین قوانینی عبدالله اوجالان و برادرش عثمان اوجالان عضو جدا شده از فرقه ۲ بار ازدواج کرده اند؟ آیا ممنوعیت ازدواج فقط برای اعضاء فرقه می باشد؟
سرکوب عواطف و احساسات غریزی ،با هدف تشدیدسنگدلی و بیرحمی و از همه مهمتر تباه کردن آینده اعضاء به عنوان ضمانتی برای ماندن در مقر ها و اجرای دستورات تروریستی از دستاوردهای سران این فرقه در ممنوع کرد ازدواج می باشد.

عبدالرحمن حاجی احمدی سرکرده دائم اخمر پژاک نیز یک بار ازدواج کرده و بدلیل رفتارهای جنون آمیز وی همسرش از وی طلاق می گیرد. اکنون این تروریست ها دختران کم سن و سال و زیبارو را بعنوان محافظ در کنار خود نگه داشته ، بی بندوباری ، فساد اخلاقی  و جنسی را به اوج رسانده اند و ادعای احقاق حقوق مردم کردستان را می نمایند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *