۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • ادامه حمایت غربی ها از گروهک های تروریستی ضد ایرانی

ادامه حمایت غربی ها از گروهک های تروریستی ضد ایرانی

  • ۱۵ فروردین ۱۴۰۲
  • ۱۶۱ بازدید
  • ۰

بی بی سی فارسی در ادامه حمایت‌های خود از گروهک‌های تروریستی و تجزیه‌طلبانه، این بار سراغ گروهک ترویستی پژاک رفت.

به گزارش انجمن بی تاوان، بی‌بی‌سی فارسی که سابقه طولانی در تریبون دادن به گروهک‌‌های ضد ایرانی دارد، این بار با سیامند معینی رهبر تروریستی پژاک که دستش به خون صدها ایرانی آلوده است، گفت‌وگو کرد.

البته این اولین حمایت آشکار از گروهک های تروریستی نیست، پیش از این نیز بی بی سی با انتشار ده‌ها مطلب و گفت‌وگو با دختر جمشید شارمهد، سرکرده گروه تروریستی تندر که با انفجار حسینیه‌ای در شیراز ده‌ها نفر از جمله چند کودک را به کام مرگ کشاند، نمونه دیگری از عملکرد ضدایرانی را به نمایش گذاشته بود.

همچنین در زمان دستگیری «حبیب اسیود» سرکرده گروهک تروریستی الاحوازیه (که در حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح  سال ۹۷، جان بیش از ۲۵ نفر را گرفت)، بی‌بی‌سی فارسی با انتشار اخبار و گفت و گوهایی سعی در بی گناه نشان دادن وی کردند. آن ها حتی از واژه «مقاومت ملی» برای این گروهک تروریستی استفاده کردند.

در نمونه دیگر بی بی سی، به مقر کومله رفت و از آنجا گزارش تهیه کرد.

البته حمایت ها از گروهک های تروریستی ضدایرانی به این موارد محدود نمی شود، حمایت از داعش، منافقین و گروهک های جیش الظلم از جمله مصاحبه با عبدالمالک ریگی در کارنامه این شبکه خبری مشاهده می شود.


تغییر تیتر های مکرر بی بی سی برای وجاهت دادن به داعش


پیکارجو خواندن تروریست های داعش


سانسور اسلحه عضو گروهک تروریستی برای مظلوم نمایی

در اغتشاشات سال گذشته نیز، بی بی سی به همراه دیگر رسانه ساکن در لندن در آنتن زنده دادن به گروهک‌های تروریستی و تجزیه طلب رقابت شدیدی برگزار کردند. رقابتی که شاید بتوان علت آن را در فایل صوتی لو رفته از  «رعنا رحیم‌پور» خبرنگار بی‌بی‌سی جستجو کرد. وی در این صوت پرده‌ از اهداف تجزیه طلبانه شبکه های معاند برداشت.


در مدت ۵۰ روز، ۲۵ چهره‌ تجزیه‌طلب، ۱۲۰ بار روی آنتن این شبکه حضور پیدا کردند

به نظر می رسد این گونه حمایت از تروریست ها و تجزیه طلبان در روزهای آینده بیشتر خواهد بود . این رسانه ها و جریان های حامی آن ها پس از شکست در پروژه اغتشاشات سال گذشته، قوی تر از پیش برای ضربه زدن به مردم ایران به میدان خواهند آمد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین