۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اخراج کادر حزب دمکرات، ارسلان یاراحمدی

  • ۱۱ آذر ۱۳۹۵
  • ۴۵۲ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان به نقل از  هاوری، حزب دمکرات کردستان ایران “حدکا” در حالی به سوی تشکیل کنگره ۱۶ می رود که اختلافات و مشکلات داخلی این حزب به اوج رسیده است. باند بازی و جناح بندی و دسته درست کردن بر ضد همدیگر و تشکیل ائتلاف و…. همگی از فرهنگ و خصوصیات اعضای حزب و خصوصا رهبری حزب است که همیشه قبل از تشکیل کنگره و کنفرانس ها به آن ها می پردازند.

این اختلافات و دو دستگی و چند دستگی ها همیشه بر ضرر افرادی تمام می شود،این بار نوک پیکان به سوی کادر حدکا،ارسلان یار احمدی نشانه رفته است و بنا بر تصمیمی که سیاسی نظامی اتخاذ کرده اند و بنا بر دلایلی که ذکر کرده اند حکم اخراج ایشان را از عضویت در حزب دمکرات تصویب کرده اند.

ارسلان یار احمدی اهل روانسر یکی از کادرهای حدکا بود که در زمینه ی فضای مجازی فعالیت دارد و از یکی از کادرهای اجرایی سایت کردستان میدیا و کرد پا است. ارسلان یار احمدی شخصی متعصب و خوش خیال بود که همیشه بر واقعیات چشم بسته و طوطی وار سخنان و مواضع رهبری را منتشر می کرد، ولی با این مصوبه‌ی حزب برایش روشن شده است که حزب دمکرات نسبت به هیچ کس در هر پست و مقامی، هیچ ارزشی قائل نیست و همیشه اینگونه افرادی بوده اند و هستند که قربانی باند بازی و جناح بندی های رهبری حزب قبل از کنگره خواهند شد.شایان ذکر است ارسلان یار احمدی نیز یک بار دیگر به علت داشتن نقدهایی از سیاست ها و عملکرد رهبری حزب،از مقر کویه به مقر ناوند ۳ (جیژنیکان) نقل اجباری شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *