۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • اختلافات غیر قابل انکار پژاک با سایر احزاب

اختلافات غیر قابل انکار پژاک با سایر احزاب

  • ۲۱ آذر ۱۳۹۱
  • ۳۱۶ بازدید
  • ۰

همانطور که پیش بینی کرده بودیم اتفاق افتاد،  با توجه به انتقادات شدید  مراد کاریلان رئیس شورای رهبری پ ک ک  در خصوص معذرت خواهی حاجی احمدی و توبیخ سرکرده پژاک ،  این سناریو در قسمت جدید خود پژاک را وادار کرد تا برادعای پیشین خود  ( هشدار و تهدید سایر احزاب) راسخ بوده و طبق خواسته های پ.ک.ک عمل نماید.

به گزارش انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از فرات نیوز، «شمال بشیری» مسئول روابط خارجی پژاک مصاحبه ی را  در خصوص بیانیه اخیر انجام داد. وی اذعان داشت که :صدور چنین بیانیه‌ای ضرورتی انکارناپذیر است. ما مجبوریم که قبل از ریختن خون انسان‌ها و وقوع حوادثی ناگورا, افکار عمومی را مطلع سازیم،  وی همچنین با انتقاد از  احزاب  و  به دلیل عدم حمایت از پژاک  آنان را متهم ساخت و گفت : این بدان معنی نیست که در قبال مواضع نادرست و منفی و اشتباهاتشان هم سکوت اختیار کنیم و از آن چشم‌پوشی کنیم آن احزاب می‌بایست بیانیه‌ای صادر می‌کردند و می‌گفتند «اگر فعالیتی جاسوسی برضد پژاک صورت گرفته را محکوم می‌کنیم». ولی متأسفانه با این مواضع خود از آن افراد دفاع کرده‌اند و در خصوص این رویدادها هیچ تدبیری اتخاذ نکرده‌اند.

انتهای این مصاحبه با توجه به عذر خواهی حاجی احمدی  و قبول اشتباه از سوی وی  مصاحبه را طوری  به پایان رسانند که حاجی احمدی را تبرئه کرده و مدعی شوند که هیچ گونه عذر خواهی از سوی حاجی احمدی صورت نگرفته است.

شمال بشیری در پاسخ به این سوال که آیا  جناب حاجی‌احمدی بیانیه  شما را نامناسب توصیف کرده و مورد انتقاد قرار داده, آیا این امر حقیقت دارد؟ گفت:من روز گذشته در این خصوص با جناب «حاجی‌احمدی» ارتباط تلفنی برقرار کردم و ایشان چنین شایعه‌ای را دور از حقیقت دانستند و گفتند که چنین اظهاراتی را بر زبان نرانده. چنین خبری نادرست است.»

اتفاقاتی که رخ داد مهر تائیدی شد بر دو موضوع غیر قابل انکار  ، اولاً اینکه پژاک زیر شاخه و دست نشانده پ.ک.ک بوده و در اهداف پ.ک.ک قدم بر می دارد دوماً اینکه اختلاف میان پژاک و سایر احزاب ریشه ی بود و تحت هیچ شرایطی حل نمی شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *