۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • یادداشت روز
  • >
  • اتهام همکاری با اطلاعات به محمد آرانان از سوی بهار ملکی!؛ خودکشی محمد آرانان عنصر گروهک تروریستی کومله کمونیستی

اتهام همکاری با اطلاعات به محمد آرانان از سوی بهار ملکی!؛ خودکشی محمد آرانان عنصر گروهک تروریستی کومله کمونیستی

  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
  • ۱۰۱۹ بازدید
  • ۰

برابر اخبار و گزارشات رسیده از کمپ گروهک تروریستی موسوم به کومله علیزاده،باخبر شدم که محمد آرانان از عناصر گروهک کومله که در ارگان اینترنت مشغول بکار است،دست به خودکشی زده است.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از آکام نیوز ،برابر اخبار و گزارشات رسیده از کمپ گروهک تروریستی موسوم به کومله علیزاده،باخبر شدم که محمد آرانان از عناصر گروهک کومله که در ارگان اینترنت مشغول بکار است،دست به خودکشی زده است.

نامبرده با اسلحه کلاشینکف خود،اقدام به خودزنی کرده اما با کمک دیگر عناصر گروه،از مرگ نجات یافته و از این حادثه جان سالم بدر برده است.

گفته می شود دلیل خودکشی محمد آرانان،اختلافات شخصی و درگیری با بهار ملکی همسر انور عزیزیان بوده است.
ماجرا از این قرار است که محمد آرانان با بهار ملکی درگیری شدیدی پیدا کرده و در حین درگیری و لفاظی دو نفر به یکدیگر،بهار ملکی به محمد آرانان اتهام جاسوسی و همکاری با اطلاعات ایران را می زند!

آرانان نیز از فرط ناراحتی به اتاق شخصی خود رفته و مقدار زیادی مشروب می خورد و پس از مصرف مشروب زیاد،در حالت مستی،دست به اسلحه برده و اقدام به خودکشی می کند…

در همین راستا باخبر شدم که دلجین احمدی همسر بهمن مردوخی که رویای زندگی در اروپا را در سر می پروراند از نامبرده جدا شده و با یکی از کادرهای کومله(خبات حاجی میرزایی) که در آلمان پناهنده می باشد،ازدواج کرده است!!

همچنین پروین علیمرادی عنصر قدیمی کومله و مجری شناخته شده تلویزیون کومله.تی.وی نیز پس از سالها زندگی با همسرش(بایزید) از او جدا شد و با “کارو نادری” از عناصر کومله ازدواج کرد!

ناگفته نماند که به گزارش مرکز پزشکی کومله،”پروین علیمرادی” و “کارو نادری” هر دو به بیماری مزمن و لاعلاج هپاتیت نیز مبتلا هستند!

در گزارش دیگری خبر رسید که حاتم صمدی از اعضای تشکیلات مخفی گروهک تروریستی کومله کمونیستی در داخل کشور(تکش)،که مورد شناسایی نیروهای اطلاعاتی قرار گرفته بود،از کشور متواری شده و برای اقامت و پناهندگی راهی کشور آلمان شده است.

“نادر کیانی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *