۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • اتهامات سنگین رئیس حزب مطالبه آزاد به HDP:

اتهامات سنگین رئیس حزب مطالبه آزاد به HDP:

  • ۳ خرداد ۱۳۹۴
  • ۳۰۵ بازدید
  • ۰

از ترس عدم کسب حدنصاب انتخابات به اقدامات مسلحانه علیه خود دست زده اند
حسین ییلماز در اظهاراتی مدعی شد: ترس عدم کسب حدنصاب ۱۰ درصدی انتخابات توسط حزب دموکراتیک خلق ها تمام ساختار حزب را فرا گرفته است. به طوری که خودشان بر علیه خودشان سوءقصد ترتیب می دهند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از Rudaw، حسین ییلماز، رئیس جدید حزب مطالبه آزاد (هدی – پار) در اظهاراتی با انتقاد شدید از حزب دموکراتیک خلق ها اتهامات سنگینی به این حزب وارد کرده و با اشاره به بمبگذاری های مراکز حزب دموکراتیک خلق ها در استان های آدانا و مرسین عنوان کرد: ترس عدم کسب حدنصاب ۱۰ درصدی انتخابات توسط حزب دموکراتیک خلق ها تمام ساختار حزب را فرا گرفته است. به طوری که خودشان بر علیه خودشان سوءقصد ترتیب می دهند. بر اساس آخرین نظرسنجی هایی که به دست ما رسیده است حزب دموکراتیک خلق ها رقمی زیر حدنصاب انتخابات را به دست آورده است. برای این که احساسات افکار عمومی را در ترکیه جریحه دار کرده و به خصوص رای کردهای ساکن غرب ترکیه را به دست آورند این گونه سیاست ها را اتخاذ کرده اند تا به نوعی مظلوم نمایی کنند. در روزهای پیش رو نیز احتمال ترتیب دادن ترور اشخاص مهم حزب توسط خود حزب وجود دارد. برای این که حدنصاب انتخابات را به دست آورند هر کاری انجام خواهند داد. مانند این اقدامات را در طول تاریخ نیز مشاهده کرده ایم و مشاهده نیز خواهیم کرد.
وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: در شهر غازی عنتاب به یک انجمن سیاسی – اسلامی نزدیک به حزب مطالبه آزاد حملاتی صورت گرفته است. نزدیک به ۲۰ نفر از طرفداران حزب دموکراتیک خلق ها با حمله به انجمن خساراتی به آن وارد آورده اند. افرادی نیز وابسته به انجمن زخمی شده اند. حزب دموکراتیک خلق ها باید در خصوص این حملات توضیح دهد. بسیاری از رسانه های مخالف حکومت ترکیه هم اکنون در خدمت حزب دموکراتیک خلق ها قرار دارد و در حال تبلیغ این حزب هستند. ولی ما به خوبی می دانیم چه کسانی چه اقداماتی در منطقه کردنشین ترکیه انجام داده اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *