۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیلان و کوبانی ابزار تبلیغاتی تروریست ها

  • ۶ مهر ۱۳۹۴
  • ۳۲۷ بازدید
  • ۰

سرویس بین المل انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : گروهک های تروریستی در منطقه خاورمیانه از قوی ترین  و بروز ترین رسانه های تبلیغاتی بهره مند بوده  و  کشورهای  اروپایی با در اختیار گذاشتن امکانات به روز دنیا  از تروریست ها  فعال در خاورمیانه حمایت می کنند.

پ ک ک و زیر شاخه های وابسته به آن  از تروریست های  فعال در مناطق کردنشین علاوه بر تحرکات تروریستی با سوء استفاده از رسانه ها و فضای مجازی اذهان عمومی را تشویش می نمایند.

چندی پیش کودک سوری از اهالی کوبانی برای حفظ جان و پیدا کردن سر پناهی مجبور به ترک سرزمین خود شد و متاسفانه با مرگ خود خشونت و جنایت های تروریستی و نبودن زندگی و امنیت در وطن خود را به نمایش گذاشت.

جسد بی جان آیلان در کنار ساحل دریا تمام دنیا را به لرزه در آورد . ولی متاسفانه جسد این کودک سه ساله ی کُرد  تبدیل  به خوراک تبلیغاتی گروهک تروریستی پ ک ک و پژاک  گردید که با مانور تبلیغاتی افکار عمومی را متوجه خود ساخت.

کوبانی شهر کردنشینی در کردستان سوریه یگی دیگر از ابزار تبلیغاتی پ ک ک و پژاک بوده و  از این شهر به نماد مقاومت از انسانیت و شرافت یاد می کنند و پیروزی نیروهای YRG در برابر گروه تکفیری داعش را اقتدار و پیروزی پ ک ک اعلام می دارند .

پ ک ک و پژاک امنیت و آسایش حاکم بر این شهر که  بعنوان نماد مقاومت  کُردها یاد می کنند مرهون فداکاری های گریلاها  و عناصر خود می داند.

اما سوالی که در این مورد  بسیار بحث برانگیز و قابل تامل است

مردم شهر کوبانی در زمان حمله وحشیانیه داعش از سرزمین خود مهاجرت نکرده اند ولی چرا اکنون با توجه به اینکه پ ک ک کنترل و امنیت کوبانی را در دست دارد اهالی این شهر  از خانه و کاشانه  ی خود رها و مهاجرت می کنند؟

پ ک ک مدعی برقراری امنیت  و آرامش در این سرزمین می باشد پس چرا کردهای این سرزمین به فکر مهاجرت به اروپا هستند؟  

پاسخ این سوال کاملا واضح و آشکار می باشد، رفتارهای تبعیض آمیز و ناعدالتی های عناصر پ ک ک به بر حق مردم کردستان سوریه از عوامل مهاجرت کُردها از این سرزمین می باشد

با توجه به اینکه درصد بیشتری از کُردهای سوریه هوادر و طرفدار احزاب وابسته به مسعود بارزانی هستند ، تحت اذیت و آزار و رفتارهای تبعیض آمیز از سوی گریلاها پ ک ک  و پژاک قرار می گیرند ، چرا که پ ک ک و زیر شاخه های تروریستی آن تنها خود را نماینده مشروع و قانونی کردها می دانند و سایر احزاب را ناکارآمد و وابسته به دولت ها قلمداد می کنند.

 

جنگ با داعش پوششی برای تروریست های پ ک ک و پژاک بوده تاتحرکات تروریستی خود را در منطقه به نحوه احسن اجرا نماید.

مظلوم نمایی و بکارگیری کلمات احساسی در مورد قتل آیلان در رسانه ها و فضای مجازی ترفندی برای برانگیختن احساسات مردم کردستان می باشد.

 

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین