۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • یادداشت روز
  • >
  • آیا HDP و دمیرتاش دست نشانده سازمان اطلاعاتی ترکیه(میت) برای نسل کشی کردها است؟

آیا HDP و دمیرتاش دست نشانده سازمان اطلاعاتی ترکیه(میت) برای نسل کشی کردها است؟

  • ۸ اسفند ۱۳۹۴
  • ۵۴۶ بازدید
  • ۲

سرویس بین المل انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : رفتارها و حرکات مرموزانه صلاح الدین دمیرتاش رئیس مشترک حزب دمکراتیک خلق (HDP) سوالاتی را در اذهان عمومی بوجود آورده است. سوالاتی که آیا دمیرتاش می تواند مامور نسل کشی کردها در ترکیه باشد؟
اسناد و مدارکی که همه می تواند اثبات نماید دمیرتاش بجای حمایت از کردها بیشتر آنان را به کام مرگ می فرست
حزب دمکراتیک خلق ها با دستور اوجالان تاسیس و صلاح الدین دمیرتاش بنا به حمایت اوجالان رئیس این حزب شد. از زمان تاسیس حزب (HDP) سیاست های تدوینی در خصوص مسائل کُرد در ترکیه تغییری ۱۸۰ درجه کرده است ، یکی از این تغییرات مهم که در مقطعی از زمان بسیار سرو صدا به پا کرد طرح پروسه امرالی بود. مذاکراتی را که برای اولین بار و بعد سالهای بسیار توسط دمیرتاش و حزب دمکراتیک خلق با اخذ مجوز ملاقات با اوجالان مدیریت می شد . مذاکره دولت و پ ک ک که حزب دمکراتیک خلق نقش محوری و اساسی را ایفا می کرد؛ چرا که این مذاکرات بی نتیجه پایان یافت اهداف پشت پرده مذاکرات چه بود کماکان پوشیده است…
مذاکرات امرالی را می توان اولین قدم در راستای سیاست های نوین ترکیه بمنظور سرکوب و نسل کشی کردها عنوان کرد.
حضور ۸۰ نماینده HDP در پارلمان ترکیه اولین موج سرکوب کردها در ترکیه محسوب می شود.
اکنون تمام شواهد حاکی از آن است که با ورود حزب دمکراتیک خلق ها (HDP) زمینه نسل کشی کردها در ترکیه بوجود آمده است.
با وجود چنین اسنادی رفتارها و اظهارات صلاح الدین دمیرتاش شک و تردیدها را افزایش داده است

چند روز پیش دمیرتاش با انتقاد از لیلا زانا مبنی بر اینکه چرا بدنبال مذاکراه با اردوغان بوده و لیلا زانا در پاسخ به اینکه بمنظور جلوگیری از کشتار کردهای مظلوم و بی دفاع حاضر به مذاکره هستم افکار عمومی را به شک و تردید انداخته چرا که دمیرتاش با وجود کشتار کردهای بی دفاع و زنان و کودکان حاضر به مذاکره با دولت ترکیه نمی باشد و از لیلا زانا که برای توقف ادامه کشتار کُردها حاضر به مذاکره است انتقاد می کند؟!
همچنین دمیرتاش به تازگی فراخوانی به این مضمون متنشر کرد :” ارتش ترکیه در تلاش است همانند جزیر در سور دست به قتل و عام بزند و طی فراخوانی از مردم خواست با کودکان ۷ الی ۱۰ ساله در راهپیمایی شرکت کنند…
اکنون سوال این است که دمیرتاش با اشرافیت به موضوع و همچنین سوابقی که در جزیر بدست آمده است ارتش ترکیه به هیچ کس حتی زنان و کودکان رحم نمی کند چرا وی با اعلام فراخوان مردم کُرد را به تیغ مرگ می فرست؟ کشتار کُردها چه سود و منافعی برای دمیرتاش و حزب اش دارد؟
اکنون احتمال می رود حزب ه د پ و دمیرتاش توسط سازمان اطلاعاتی ترکیه میت تاسیس شده و همان گونه که در مقطعی از زمان پ ک ک و اوجالان ماموریت کشتار و نسل کشی کردها را بر عهده گرفته بود اکنون دمیرتاش و حز ب اش کشتار و نسل کشی کُردها را بر عهده دارد.

قبلی «
بعدی »

۲ دیدگاه ها

  1. باسلام،بعنوان یک آذری ازتبریزقهرمان میگویم،نوجوانان وجوانان نسلهای امروزی ایران اسلامی عزیزمان بایدباتوجه به شرایط واوضاع فعلی بسبارپیچیده وحساس منطقه ای وفرامنطقه ای کنونی،باتمام غیرت،شرف،حیاوعرق ملی دریکپارچگی وپیشرفت وطن وهموطنان عزیزمان،بیشترین ومؤثرترین نقش وسهم رادرتاریخ کهن ایران زمین به ثبت رسانده وایرانی قدرتمندازلحاظ معنوی ومادی رابه آیندگان تحویل داده وبامدیریت سلیم عقلانیت دینی ضمن حفظ دینداری ورضایت پروردگارسبحان واهل البیت(س)قلب مولایمان آقاصاحب الزمان(ارواحنافدا)راخشنودسازند؛ایران ازخزرتاخلیج فارس حاصل جانفشانیهای تمام ایرانیان ازبدو وجود وتاریخ ایران تاحال حاضراست وبایدهوشیاروغیرتمندانه ازذره ذره خاکمان دفاع نموده وسرزمینهای جداشده ازخاک مقدسمان ازگذشته،بزرگترین عبرت تاریخ برای همه ماایرانیان قهرمان باشد؛انشاءالله.باتشکر

  2. میت ترکیه بسیار قدرتمند تر از آن است که فکر کنیم .امکان آن وجود دارد که دمیرتاش برای شناسایی مخالفان دولت ترکیه یک ابزار دست ام ای تی باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *