۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز اجرای برجام و برنامه های بر باد رفته پژاک

  • ۲۷ دی ۱۳۹۴
  • ۳۴۸ بازدید
  • ۰

سرویس بین المل انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : باز آغاز اجرای برجام تحریم‌های مالی و اقتصادی ملی و چندجانبه مربوط به برنامه هسته‌ای ایران منطبق با برجام برداشته شد. اتحادیه اروپایی، کشورهای ۱+۵ مرکب از جمهوری خلق چین، جمهوری فرانسه، جمهوری فدرال آلمان، فدراسیون روسیه، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا، و ایران همچنین در زمینه استفاده‌های صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای، در چارچوب برجام، همکاری خواهند کرد.
به نتیجه رسیدن برجام و برداشتن شدن تحریم های مالی و اقتصادی مغایر با سیاست های تدوینی احزاب و گروه های معاند ضد انقلاب همانند پژاک می باشد.
گروهک تروریستی پژاک از وجود تحریم ها بر علیه ملت ایران خشنود بوده و از این موقعیت بهره برداری می کرد. پژاک فشارهای معیشتی و مالی وارده بر ملت ایران و همچنین موضع گیری قدرت های جهانی بر علیه جمهوری اسلامی ایران را به نفع خود دانسته و برنامه های را همسو با سیاست های تروریستی خود اتخاذ کرده بود.
پژاک با پرنگ جلوه دادن مشکلات اجتماعی و اقتصادی ملت ایران ، جایگاه جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملی تخریب و اذهان عمومی را تشویش می نمود.
احزاب و گروه های معاند ترس و وحشت بسیاری از نتیجه بخش بودن مذاکرات هستی داشتند،گروه های معاند بر این باورند که روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران با قدرت های جهانی منجر به فروپاشی آنان خواهد شد.
پژاک در اوج تحریم های ظالمانه بر علیه ملت ایران ، با تاسیس “جامعه دمکراتیک کودار” خواست از بحران های مالی و اجتماعی موجود در جامعه سوء استفاده ، و ملت ایران را همسو با سیاست های خود نماید.
گروه های معاند و ضد انقلاب بویژه کودار به فکر تغییر ساختاری در نظام جمهوری اسلامی ایران بوده اند ولی با اجرای شدن برجام و بهبود روابط دیپلماتیک ایران با قدرت های جهانی این احزاب را با شکست سنگینی مواجه ساخت.
فشارهای ۹ سال قدرت های جهانی بر علیه جمهوری اسلامی نقطه امیدی برای تروریست های پژاک بوجود آورده بود و با حمایت های اروپائیان در این مدت در عرصه های مختلف توانست جولان دهد ،ولی اکنون شرایط بوجود آمده کاملا به زیان این گروه های تروریستی بود و آنان را به چهره منفور در میان ملت ایران بویژه مردم کُرد تبدیل می کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین