۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرام عبدالله : پ.ک.ک و پژاک را قبول نداریم

  • ۱۶ تیر ۱۴۰۱
  • ۱۵۹ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، یکی از مقامات یک گروه تروریستی کُردی با انتقاد از شاخه ایرانی گروه تروریستی (پ‌ک‌ک) موسوم به (پژاک) گفت که تصمیم آن مستقل نیست و ما به گروهی خارج از چارچوب کردهای ایران نیازی نداریم.

آرام عبدالله، مسئول دبیرخانه کمیته مرکزی کومله زحمتکشان کردستان، آرام عبدالله امروز پنجشنبه به (باسنیوز) گفت که آنها ربودن کودکان و خردسالان و فریب آنها توسط پ.ک.ک را محکوم می کنند. پ.ک.ک روی فکر و علاقه این افراد کار می کند و آنها را فریب می دهد و آنها را جذب می کند.»

آرام عبدالله افزود: مرکز هماهنگی گروه های اپوزیسیون ایرانی از تمامی گروه های کردی از جمله (پژاک) برای اتحاد فراخوانی ارسال کرد.«اما متأسفانه پژاک پاسخی نداد». وی افزود: کردهای ایران نیازی به گروهی خارج از مرزهای خود مانند پژاک که شاخه ای از پ.ک.ک است ندارند.

آرام عبدالله مسئول دبیرخانه کمیته مرکزی کومله زحمتکشان کردستان در ادامه گفت: پ.ک.ک و شاخه های آن هیچ پروژه ای برای همکاری و هماهنگی با بقیه گروه های کردی ندارند.متأسفانه پ‌ک‌ک و شاخه‌های آن در آینده برای مبارزه ما مشکلات و موانعی ایجاد خواهند کرد.»

آرام عبدالله تاکید کرد که کردستان ایران، عراق و سوریه میدان واقعی فعالیت پ‌ک‌ک نیست، بلکه میدان آن(کردستان ترکیه) است و در آنجا باید مبارزه کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین