۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • یک عنصر پ.ک.ک، دوست خود را به دلیل امتناع از اقدام تروریستی به قتل رسانده و دفن کرد

یک عنصر پ.ک.ک، دوست خود را به دلیل امتناع از اقدام تروریستی به قتل رسانده و دفن کرد

  • ۶ اسفند ۱۴۰۱
  • ۱۵۹ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، دستگیری تروریست پ.ک.ک که در حال تدارک یک اقدام تروریستی بود توسط پلیس شانلی اورفا منجر به افشای اعدام در داخل این سازمان تروریستی شد.

تروریست دستگیر شده به کشتن و دفن دوست خود که عمل تروریستی را قبول نداشت اعتراف کرد. جسد تروریست که در خاک دفن شده و تجزیه شده بود از نقطه ای که تروریست نشان داده بود خارج شد.
در منطقه سوروچ شانلی اورفا، یکی از اعضای گروه تروریستی جدایی طلب PKK/KCK که اقدامات تروریستی مسئولانه انجام می داد، دستگیر شد. اعدام درون سازمانی با اعترافات شوکه کننده ای که در جریان بازجویی از تروریست پ.ک.ک که در حال آماده شدن برای اقدام دستگیر شده بود، روشن شد.

وزارت کشور ترکیه در این خصوص بیانیه کتبی صادر کرد و اعلام کرد که این عملیات با هماهنگی اداره اطلاعات امنیتی توسط اداره پلیس استان شانلی اورفا، اداره عملیات ویژه و اداره هوانوردی سازماندهی شده است.

وزارت کشور ترکیه با ارائه اطلاعاتی در مورد این عملیات اعلام کرد که هویت تروریست عضو گروه تروریستی جدایی‌طلب PKK/KCK به نام سیتکی کورتوغلو با نام رمز هبت هلات است و مشخص شد که در یک تاکستان در روستای کاراکرون مخفی شده است. وی خاطرنشان کرد: تروریستی که از سوی تیم های عملیات ویژه پلیس به تسلیم شدن فراخوانده شده بود، با آتش پاسخ داد و تروریست در درگیری مجروح شد.

در تحقیق انجام شده هم از تروریست که در سال ۲۰۰۵ مشخص شد به سازمان تروریستی پیوسته است و هم در محل سکونت وی، یک قبضه اسلحه کلاشینکف، یک قبضه اسلحه کمری و خفه کن پیدا شد. اسلحه کمری، نارنجک و انواع فشنگ کشف و ضبط شد.

اطلاعاتی که وزارت امور داخله در مورد مرحله بازجویی داده تکان دهنده بود. بر اساس اطلاعات، وی در بازجویی از تروریست سیتکی کورتوغلو اعتراف کرد که چند ماه پیش به تروریست عضو پ.ک.ک/ک.ج.ک در کنار خود که اسم رمزش HOGİR بود دستور داد تا اقدام کند و او را کشت زیرا گفت: «به دستورات عمل نخواهم کرد» و او را در باغ خانه (جایی که گرفتار شد) دفن کردند.

با اعترافات پلیس، باغ خانه محل عملیات را تفتیش کرد. در جریان جستجوها، یک جسد متلاشی شده تروریست مرد که در خاک دفن شده بود، پیدا شد.

حادثه اعدام درون سازمانی مربوط به این تروریست که روند رسیدگی به او در اداره شعبه شانلی اورفا (مبارزه با تروریسم) ادامه دارد، با تکمیل مراحل قضایی روشن می شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین