۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • گروهک جنایتکار پژاک یوسف آهون را ۶ ماه بعد از فرار از این گروهک به قتل رسانده است

گروهک جنایتکار پژاک یوسف آهون را ۶ ماه بعد از فرار از این گروهک به قتل رسانده است

  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • ۱۱۸ بازدید
  • ۰

رسم کُردکشی گروهک تروریستی پژاک همچنان ادامه دارد.

به گزارش انجمن بی تاوان، گروهک تروریستی پژاک در نمایشی بی شرمانه و پیش دستانه با صدور بیانیه ای اعلام کرد یکی از عناصر سابق این گروهک جنایتکار با هویت یوسف آهون با کد سازمانی ولات دلبرین، ۱۶ سال پیش در حادثه ای ناگوار کشته شده است، که این گروهک تروریستی به دلیل روشن نبودن جزئیات کشته شدن وی، این خبر را تا به امروز پنهان نگه داشته است.

بلافاصله بعد از انتشار این خبر، خبرنگار انجمن بی تاوان جهت بررسی صحت وسقم ماجرا با حضور در منزل یوسف آهون پای صحبت های خانواده وی نشسته که متاسفانه اصل موضوع بدین شرح می باشد.

به اذعان خانواده وی، یوسف آهون اهل شهرستان شوط در سال ۱۳۸۳ با فریب عناصر پژاک به این گروهک تروریستی ملحق می شود که کمتر از ۲ سال پشیمان شده و از پژاک فرار می نماید. با مساعدت نهادهای نظامی جمهوری اسلامی ایران، یوسف بدون گذراندن حتی یک روز حبس به آغوش خانواده بازگشته و به زندگی عادی خود ادامه می دهد.

جنایتکاران مدعی آزادی و دموکراسی پوچ پژاک، جدا شدن یوسف از این گروهک تروریستی را برنتابیده و ۶ ماه پس از بازگشت وی، این بار او را ربوده و بیرحمانه به قتل می رسانند.

خانواده یوسف که تا زمان حضور خبرنگار انجمن بی تاوان از انتشار خبر کشته شدن پسرشان توسط گروهک تروریستی پژاک بی اطلاع بودند، بعد از اینکه در جریان خبر منتشر شده قرار گرفتند به صراحت اذعان کردند که از سال ها قبل پی برده بودند که پژاک یوسف را به قتل رسانده و جنازه اش را هم به خانواده اش تحویل نداده است.

خانواده آهون به سرپرستی آقای اسماعیل آهون علاوه بر یوسف دارای ۲ پسر دیگر نیز می باشد که متاسفانه یکی از آن ها دچار معلولیت شدید بوده و مادر خانواده نیز از شدت دوری فرزندش به بیماری صعب العلاج مبتلا شده است.

گروهک کُردکش و تروریستی پژاک با شناسایی خانواده های بی بضاعت و ضعیف کُرد، طعمه های خود را از میان آن ها شناسایی کرده و به اجبار به عضویت خود درمی آورد و اگر چنانچه فردی نیز به واقعیت های پژاک آشنا شده و قصد فرار از این گروهک جنایتکار را داشت به سرنوشت یوسف آهون دچار می شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین