۶ مرداد ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • کوبانی قرارگاه مرکزی پ ک ک در خاورمیانه

کوبانی قرارگاه مرکزی پ ک ک در خاورمیانه

  • ۳۰ آذر ۱۳۹۵
  • ۳۲۹ بازدید
  • ۰

به گزارش سرویس بین المل انجمن بی تاوان به نقل از Korkusuzmedya ، پلیس ترکیه درتاریخ ۲۰۱۶/۰۲/۱۴ عملیاتی در شهر اروفا علیه هواداران پ ک ک انجام داد ، که ذر این عملیات یک تن از عناصر حزب اتحاد دمکراتیک (PYD) شاخه سوری پ ک ک نیز در میان هوادران دستگیر شد . این عضوء PYD در بازجویی های خود واقعیت های پشت پرده پ ک ک در سوریه را افشا نمود.
دلخاز دیروک اصالتا اهل سوریه از جمله افراد مطرحی بود که اخبارها و برنامه های کاری محرمانه PKK را به PYD انتقال می داد . وی پل ارتباطی و همچنین مسئول کارهای لوچیستیک را بر عهده داشت.
گوشه های از اظهارات این عضوء ی پ گ بصورت تیر وار به اطلاع مخاطبان محترم می رسانیم :
– YPG شاخه نظامی پ ک ک در سوریه بوده و PYD هم یک حرکت سیاسی برای پ ک ک محسوب می گردد و این دو زیر چتر پ ک ک فعالیت می کنند. YPGتابع تفکرات عبدالله اوجالان است و YPG بدون دستورات پ ک ک هیچ گونه قدرت و اختیاری از خود ندارد.

-کوبانی تحت حاکمیت پ ک ک اداره می شود و هر کسی مخالف با سیاست های پ ک ک باشد حق زندگی در آنجا را ندارد.

-در حال حاضر کوبانی استراتژیک ترین شهر برای پ ک ک بوده و همه انبار مهمات و تسلیحات نظامی پ ک ک در آنجا مستقر ، و از کوبانی به ترکیه منقل می شود. و کوبانی قرارگاه مرکزی پ ک ک در خاورمیانه است.

-کوبانی قندیل جدید پ ک ک بوده و بیشتر بمب ها در این شهر تهیه و به جاهای مورد نظر ارسال ارسال می شود.

– در کوبانی مقدار زیادی مواد منفجره TNT.C4و اسلحه و مهمات و بمب هستند واین مهمات بعد از چنگ کوبانی توسط نیروهای خارجی و امریکا به YPG داده شده اند و YPG انها را انبار کرده اند .

– فعلا هم آمادکاریهای لازم برای عملیات در داخل ترکیه صورت می گیرد دولت پایگاه های نظامی پ ک ک را در قندیل بمباران می کند بنابراین جایی با امن تر از کوبانی نیست(منظور بعد از جنگ داعش) و کادرهای وابسته به پ ک ک در کوبانی به طور خاص آموزش می بینند و از راه سوروج به ترکیه وارد می شوند

– در کوبانی حدود ۴۰۰ نفر از اهالی ترکیه سازماندهی و در حال آموزش هستند و همچنین دو تیم عملیاتی مجزا برای عملیات در خاک ترکیه در کوبانی مستقر هستند ، این تیمها ی عملیاتی در جای های محرمانه و مخصوصی نگهداری می شوند و کسی نمی تواند انها را ببیند و کدهای خاصی دارند واین افراد جداگانه اموزش می بینند و اینها از کوبانی به سوروج و بعدا به اورفا می روند وبه عملیات های انتحاری و تروریستی دست خواهند زد .
اگر کسانی که به کوبانی می ایند مشکل ساز باشند از طرف YPG به زندانها فرستاده می شوند ودر این زندانها شهروندان ترکیه هم وجود دارند

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین