۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • گزارشگر
  • >
  • چه اتفاقی برای نیروهای دفاعی اساسی پ‌ک‌ک افتاد و چند نفر کشته شدند؟

چه اتفاقی برای نیروهای دفاعی اساسی پ‌ک‌ک افتاد و چند نفر کشته شدند؟

  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۱
  • ۴۴۷ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : پ‌ک‌ک با مظنون به تسلیم شدن و بازگشت به آغوش خانواده‌هایشان، کشتار کادرها و جنگجویان نیروی دفاعی ضروری ساکن در اقلیم کردستان عراق را آغاز کرده است. یکی از فرماندهان و کادرهای پ.ک.ک که از صفوف پ.ک.ک خارج شده است در این باره اطلاعاتی ارائه می دهد و اشاره می کند که این نیرو دیگر نیست!

در ۲۷ ژوئن ۲۰۱۹، گروه تروریستی (پ‌ک‌ک) یک نیروی شبه‌نظامی نقاب‌دار به نام نیروهای دفاع ضروری اقلیم کردستان (ESPF) را تشکیل داد.

آنها همچنین جوانان و زنان را برای پیوستن به نیروهای دفاعی ضروری تشویق می کنند و می گویند: «فعالیت خود را آغاز کرده اند.» از امروز به بعد رئیس نیروهایمان این فعالیت ها را ادامه خواهیم داد.

پس از گذشت سه سال از تاسیس این نیرو، بنا به گزارش پایگاه خبری که تعداد آنها ۳۲ نفر بود، تعدادی از آنها اهل شارباژیر، تعدادی اهل حلبچه و برخی ایرانی بودند، هدف از ایجاد این نیرو نفوذ به مردم اقلیم کردستان و کشتن آنها بود.

اکثر جنگجویان کشته شده به نام حفاظت ضروری از جنوب کردستان در سنجار و تعدادی نیز در سوریه کشته شدند که چهار نفر از کشته شدگان در سلیمانیه بودند و رهبری این نیرو را فردی از ترکیه برعهده داشت.

در همین رابطه باور فلت یکی از فرماندهان و کادرهای برجسته پ.ک.ک که از قندیل فرار کرده است گفت: در هر چهار بخش، پ.ک.ک خود را مالک می داند و هیچ نیروی دیگری را که وارد می شود، نمی شناسد. آنها با روحیه کردستانی بعداً خواهند دید که چگونه در هر چهار قسمت هنوز قدرتشان رو به زوال است. اینها برای اقلیم کردستان آفریده شدند و غایب شدند و هیچ کار و فعالیتی نداشتند، این برای ارعاب و تأخیر مردم اقلیم کردستان ایجاد شد. ”

وی گفت: “پ‌ک‌ک در هدف خود موفق نشد. این نیرو یک نیروی نقابدار و ناشناخته بود. به عنوان یک تخیل به نام مردم کردستان جنوبی ایجاد شد، در حالی که پیشمرگه‌ها در اقلیم کردستان می‌جنگند.”

«بیشتر نیروها برای فریب بچه ها بود، همانطور که در ترکیه انجام دادند، سپس کل نیرو را ناپدید کردند و یکی از فرضیات این است که خود پ.ک.ک آنها را نابود کرده است، به ویژه کسانی که این نیرو را ترک می کنند، به عنوان مثال، من در پ.ک.ک خیلی وقت و بیشتر عمرم بعد انتقاد داشتم چون رفتم کردستان.نمیدونستم پ.ک.ک باعث دردسر هم میشه هرکی از پ.ک.ک انتقاد کنه فورا نابود میشه.سرنوشت نیرویی که برای اقلیم کردستان درست کردند ناشناخته است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین