۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پ ک ک در کردستان سوریه دچار بحران شد

  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
  • ۳۲۷ بازدید
  • ۰

گروهک تروریستی پ ک ک بدلیل عدم توان و قدرت نظامی کافی در رویارویی با تروریست های تکفیری القاعده فراخوان زد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : گروهک تروریستی پ ک ک در عرصه های سیاسی و نظامی همیشه شکست را به جان خریده است . این فرقه کردستیز با سوءاستفاده از رسانه های جمعی کوچکترین موفقیت خود را چنان رنگ و لعاب می بخشد ،تا افکار عمومی را به نوعی متوجه خود سازد. حزب دموکراتیک شاخه ی سوری پ ک ک مدتی پیش توانست به استقلال نسبی در شهر سرکانی سوریه برسد ولی رسانه های وابسته به فرقه با بزرگ نمایی و پر رنگ جلوه دادن موضوع این استقلال نسبی را انقلاب بزرگ کردستان سوریه خوانده و قصد برگزاری انتخابات در کردستان سوریه را داشتند ولی حاکمیت پ ک ک در شمال سوریه رویایی پبیش نبود و استراتژی این فرقه در کردستان سوریه عمر زیادی نداشته و با شکست مواجه شد.
گروهک جنگ طلب و خونریز پ ک ک با توجه به درگیری های شدید نظامی با گروه های تکفیری النصر و القاعده در کردستان سوریه ، از لحاظ نیروی انسانی و تسلیحاتی وارد بحرانی شدید شده است و دیگر توان مقابله با گروه های تروریستی را ندارد . پ ک ک برای ترمیم کم و کاستی های خود با فراخوانی کُردها را دعوت به مبارز با گروه های ترویستی القاعده کرد.
خبرگزاری فرات نیوز با اعلام این خبر اذعان داشت : برای رویارویی با برخی قدرت‌های منطقه‌ای و تبهکارانی که با آنها یکی شده‌اند و می‌خواهند انقلاب کردستان سوریه را به نابودی بکشانند و نظام پلید خود را تأسیس کنند, باید بجنگیم. برای انتقام قتل‌عام مردم کرد از آن تبهکاران, اساسی‌ترین وظیفه میهن‌دوستانه, قرار گرفتن در کنار کردستان سوریه است. برای انقلاب کودکان کردها و زنانی که سر از تنشان جدا کرده‌اند و مردان کردی که به شیوه‌ای وحشیانه سربریده شده‌اند, باید به وظیفه میهن‌دوستی خود عمل و همه عرصه‌ها را به عرصه قیام, مبارزه وعصیان مبدل ساخت.
جان مردم کُرد برای پ ک ک و زیر شاخه های تروریستی آن هیچ ارزشی نداشته و ندارد ، سوابقی را که این فرقه کردستیز از بد و تاسیس تا کنون بر جای گذاشته است برهمگان هویداست. مردمان بی دفاع و مظلوم کُرد تا کنون قربانی زیادخواهی سران این فرقه شدند و این فرقه ها بازیچه دست کشورهای اروپایی و امریکا بوده و در مسیر اهداف آنان کام برمی دارد. جنگ و درگیری تروریست های را که هر دو در راستای اهداف اربابان اروپایی و امریکای می باشد ، پس چه سود برای مردمان کُرد دارد؟ ناامنی و قتل و کشتار در خاورمیانه تنها هدف کشورهای اروپایی و امریکا می باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین