۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • فرهنگستان
  • >
  • پیام نوروزی انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲

پیام نوروزی انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲

  • ۱ فروردین ۱۴۰۲
  • ۲۰۸ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : فرهنگ غنی ایرانی بر گرفته از آداب و رسوم اقوام ایرانی و سرشت پاک و خدا جوی مردم ایران می باشد. مردم ایران که دارای پیشینه تاریخی بسیار کهنی می باشد، به عزت و غرور ملت خود همیشه می بالد. پایبندی به اصول و ارزشی های دینی و ملی نام ایران را در جهان یگانه کرده است، کشوری که با آداب و رسوم خود توانسته است استقلال فرهنگی و هویت ملی خود را به رخ جهانیان بکشد.
اتحاد ملت ایران در مناسبت های ملی و مذهبی همیشه سبب رعب و وحشت دشمنان جمهوری اسلامی ایران شده است، چرا که این اتحاد افراد جامعه از هر قوم و طایفه ای حرکتی شورآفرین بوده که این اتحاد ملت بزرگ ایران خاری بر چشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد.
ملت با بصیرت ایران ملتی متشکل از اقوام مختلف در طول تاریخ در کنار یگدیکر با احترام و برادری زندگی کرده اند و هر قومی با توجه به هویت اصیل ایرانی، خود را ملزم به احترام آداب و رسوم سایر اقوام ایرانی دانسته و بر ارزش های تاریخی و ملی اقوام اعتبار ویژه ای بخشیده است. البته نا گفته نماند اقوام ایران زمین وجه اشتراک بسیاری دارند ولی در برخی موارد با توجه به موقعیت هر منطقه آداب و فرهنگ خاصی دارند که این خود نشان از فرهنگ اصیل ایرانی می باشد.
عید نوروز از جمله مناسبت های ملی ایران زمین می باشد که در میان ملت بزرگ ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است، در این مناسبت ملی مردم ایران به شور و شادی پرداخته و این روز را جشن می گیرند.
بهار طبیعت یادآور رویش مجدد است و تفکر در این تحول طبیعی، انسان را به تحول درون و رشد روحانی رهنمون می‌سازد. در آستانه سال نو یاد و خاطره تمامی شهدای معظم را که برای استقلال، آزادی و اقتدار میهن اسلامی جان خویش را نثار کردند گرامی می‌داریم و بر بلندای همت و استواری ایمان جانبازان و ایثارگران معظم و صبر و شکیبایی خانواده معظم شهدا و ایثارگران ادای احترام می‌کنیم.
فرا رسیدن سال نو را به تمامی ملت شریف ایران و به ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی مملو از عزت و سربلندی برای تمامی عزیزان مسئلت داریم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین