۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • پروژه “شهیدسازی” گروهک پژاک از قاچاقچیان توسط گروهک منحله دمکرات برملا شد!

پروژه “شهیدسازی” گروهک پژاک از قاچاقچیان توسط گروهک منحله دمکرات برملا شد!

  • ۵ شهریور ۱۳۹۲
  • ۲۱۰ بازدید
  • ۰

پزاک بدلیل افشاگری حزب دمکرات در خصوص هویت واقعی دو کشته شدی اخیر آنان در سردشت ،حزب دمکرات را تهدید کرد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :اخیرا گروهک پژاک با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که دو تن از اعضای این گروهک بنام‌های رحمت و سلیمان زودی ( با نام مستعار چکدار هلو و سبیان غریب ) در جریان درگیری منطقه سردشت به هلاکت رسیده‌اند.

با این وجود هنوز چند روز از پروژه “شهید سازی” گروهک پژاک از عناصر خود نگذشته بود که گروهک منحله دمکرات با انتشار اسناد و مدارکی از نامبردگان در شبکه فیس‌بوک و یاد کردن از آنها به عنوان “مافیای مواد مخدر” در مناطق مرزی غرب و شمال‌غرب ایران، اعلام کرد: این دو برادر قبل از خروج از مرزهای غربی،دامادشان را بخاطر نزاع برسر تقسیم پول‌های بدست آمده از طریق قاچاق موادمخدر کشته و فراری شده‌اند. آنها بعد از ورود به خاک اقلیم کردستان عراق،به شهر کویه آمده و خواستار عضویت در حزب دمکرات بودند که گزینش نشدند و بناچار به پژاک پناه بردند!
این دو برادر اخیرا باردیگر به منطقه اعزام شده‌ بودند تا از تجارب خود در زمینه‌ی قاچاق موادمخدر به منظور کسب درآمد برای پژاک استفاده کنند که با مأموران مبارزه با مواد مخدر درگیر شده و کشته می‌شوند.این افراد و فرقه‌هایی همچون پژاک،با تزانزیت و پخش مواد مخدر در میان جوانان مناطق مرزی، درصدد نابودی جامعه‌ی کُردی هستند!

نکته جالب توجه اینکه گروهک پژاک توسط ریوار آبدانان در پاسخ به این افشاگری گروهک منحله دمکرات اعلام کرده است:هرکس شهدای ما را قاچاقچی بخواند و به آنها بی‌احترامی بکند؛ با نفرت مردم زبانشان را خواهیم برید! ریوار آبدانان به حزب دمکرات بشدت هشدار داد ، ریوار آبدانان در ادامه افزود:با تمام قوا و نیرو، این رفتار و موضع دمکرات را محکوم و در صورت تکرار آن، برخوردهایی از نوع نظامی خواهیم کرد.

گفتنی است، گروهک پژاک و گروهک منحله دمکرات از جمله گروهک‌های تروریستی می‌باشند که متاسفانه هم اکنون در اقلیم کردستان عراق اقامت دارند و هرازگاهی دست به اقدامات تروریستی علیه جمهوری اسلامی می‌زنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین