۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • هوشنگ اوسه :‌ پ.ک.ک می کشد ،‌ می گوید خودکشی کرد

هوشنگ اوسه :‌ پ.ک.ک می کشد ،‌ می گوید خودکشی کرد

  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۲۰۷ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان،هوشنگ اوسه، روزنامه نگار کرد، از فشارهای پ.ک.ک بر جوانان صحبت کرد و گفت که رهبران تروریسم، جمیل بایک و مورات کاراییلان، در خون بسیاری از جوانان کرد مسئولیت دارند.

هوشنگ اوسه واکنش تندی به پ.ک.ک نشان داد و گفت که این گروه دشمن و قاتل فرقه ها است. هوشنگ اوسه که به شدت از وضعیت کنونی جوانان کرد و تحمیل پ.ک.ک به جوانان کرد انتقاد کرد، اظهار داشت که به اصطلاح رهبران این سازمان تروریستی جمیل بایک و مورات کاراییلان مسئول خون های ریخته شده بسیاری از جوانان کرد هستند.

اوسه که مدتی در صفوف پ‌ک‌ک کار کرد و بعداً ترک کرد، در برنامه‌ خود در یوتیوب وقایع سنجار (شنگال) را اینگونه ارزیابی کرد: اگرچه نفتی در شنگال وجود ندارد، اما پ‌ک‌ک می‌خواهد اینجا بماند، زیرا این یک مسیر نظامی برای کردهای سوریه، قندیل و سلیمانیه است.

قرارداد مخفیانه با اسد

هوشنگ اوسه در ادامه ویدئو از جملات زیر استفاده کرد: پ.ک.ک در گذشته تا جایی که می توانست به نفع حکومت سوریه کار می کرد. در آن زمان ما نمی دانستیم که پ.ک.ک در حال قرارداد فرعی با حکومت سوریه است.

وی اظهار داشت که جمیل بایک، سرکرده گروه تروریستی پ‌ک‌ک از سال ۲۰۱۳ تاکنون رئیس (!) سازمان تروریستی پ‌ک‌ک بوده است و حتی زمانی که مورات کاراییلان رئیس آن بود، جمیل بایک رئیس واقعی آن بود.

اوسه در ادامه بیانیه خود به این نکته توجه می کند: «اکنون زمان خروج پ.ک.ک از شنگال است.

سیاه چال های پنهان PKK در اروپا

هوسنگ اوسه که فعالیت‌های غیررسمی پ‌ک‌ک را نیز ارزیابی می‌کند، در قسمت‌های زیر از این ویدئو می‌گوید: «پ‌ک‌ک در همه جا سیاه‌چال‌هایی دارد. ده ها جوان کرد در سیاه چال های خود زندانی هستند. به خصوص در اروپا، پ‌ک‌ک سیاه‌چال‌های مخفی دارد.»

می کشند و می گویند خودکشی

روزنامه‌نگار سازمان‌دهنده سابق، که به شدت از به‌اصطلاح رهبران سازمان، مورات کارایلان و جمیل بایک انتقاد کرد، بر هر دو نام پ‌ک‌ک تاکید کرد: «خون بسیاری از جوانان کرد در دستان آنهاست. بسیاری از دختران و پسران جوان کرد در زندان های پ.ک.ک کشته شدند. در اظهارات رسمی بعداً برای این جوانان مقتول، آنها اعلام کردند که خودکشی کرده اند. با این حال، به دستور کارایلان، بسیاری از جوانان کرد که سیاست سازمان را اتخاذ نکردند، به قتل رسیدند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین