۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • مصاحبه
  • >
  • نوزاد تاش : پ.ک.ک به من گفت یا پول بده یا با ما به عراق بیا!

نوزاد تاش : پ.ک.ک به من گفت یا پول بده یا با ما به عراق بیا!

  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۱
  • ۳۵۱ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : نوزاد تاش عضو سابق گروه تروریستی اهل دیاربکر بوده و در سال ۱۹۷۴متولد شده است.نحوه پیوستن او به گروه تروریستی پ.ک.ک را به روایت خودش نقل می کنیم.

در شهر بروکسل برای پ ک ک پول جمع اوری می کردند و از من هم پول خواستند گفتم پول ندارم و انها گفتند پس اگر پول نداری در عوض پول باید با ما در یک سفری که داریم باید همراهی کنی. انها گفتند که ما یک سفری هشت روزه به عراق داریم و شما بابت پول در این هشت روز اموزش پ ک ک را می بینی و بعدا بر می گردی. ما سوار هواپیما شدیم و به عراق حرکت کردیم و من هم با این فکر که دوباره برمی گردم رفتم اما برنگشتم. در عراق توسط یک راهنما مرا به کمپ خاکورک بردند و در انجا اموزش دیدم.

بعد از مدتی فهمیدم که برگشتی در کار نیست می خواستم فرار کنم اما در پ ک ک کسانی را که در حین فرار دستگیر می کردند توسط پ ک ک کشته می شدند و برای این که اعدامها با تاثیر باشد انها را توسط دوستان نزدیکشان به کشتن می دادند و بعدا پ ک ک به خانواده شان خبر می دادند که فرزندشان در یک عملیات با سربازهای دشمن کشته شده است.
باز هم پ ک ک و پژاک با این اعدام ها نمی تواند جلو کسانی که می خواهند از گروه جدا شوند را بگیرند و برای اینکه مانع فراری ها شود اجازه نمی دهند که خانواده ها با فرزندنشان ملاقات داشته باشند.

در پ ک ک و پژاک عقیده و باور و دین جایگاهی ندارد و اکثر کسانی که ملحق می شوند معمولا از راه حیله و یا این که غافلگیر شده اند و زمانی که ملحق می شوند بعد از مدتی در می یابند که چه راه اشتباهی را انتخاب کرده اند و از یک طرف هم به راحتی نمی توانند فرار کنند.معمولا اکثرشان می خواهند که از پ ک ک و پژاک جدا شوند اما از ترس اینکه مبادا شکنجه شوند می ترسند و به همین سبب تردید می کنند. من به انها می گویم که هیچ کس نباید بترسد و یا تردید کند. من و امثال من خیلی در جامعه هستیم و آزاد هستیم و آن چیزی که گروهک بازگو می کند و بحث هایی را که راجع به بیرون می زند حقیقت ندارد و فعلا زندگی می کنم و خوشحال هستم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین