۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نوروزتی وی یا تروریسم تی وی

  • ۳۰ آبان ۱۳۹۱
  • ۳۳۱ بازدید
  • ۰

رسالت هر رسانه آن است واقعیت را بگوید و اجازه بیان  دیدگاه مخالفان و موافقان را  بدهد. شبکه تلویزیونی نوروز تی وی که در بلژیک و برای ترویج تروریسم پژاک و پ ک ک فعالیت می کند رسالت رسانه ای را فراموش کرده و در خدمت باند راهزنان و چته های پ ک ک و پژاک قرار گفته است . راهزنان نیز با پول ناشی از فروش و توزیع مواد مخدر هزینه آن را تامین می کنند.
با نگاهی هر چند کوتاه متوجه می شویم حدود ۸۰ درصد اخبار آن – حتی به فارسی – در مورد مسائل داخلی ترکیه است و این برای مخاطب ایرانی اهمیتی نداشته و نخواهد داشت. اما دلیل پخش آن این است پژاک بخشی از پ ک ک می باشد و بایستی اخبارمربوطه را نیز پخش نماید. در ذیل به چند نمونه از اعتبار زدایی و سیاه نمایی این رسانه اشاره می شود.

 زندانیان سیاسی

این شبکه هر روز در اخبار خود طوری در باره زندانیان سیاسی کرد در ایران صحبت می کند گویی دنیا خراب شده است. این در حالی است که زندانیان کرد محاکمه شده و سپس در مورد آنها حکم صادر می شود اما پژاک و پ ک ک به مخالفان خود در داخل گروهک حتی یک ساعت نیز اجازه سخن گفتن را نمی دهند!  و در صور ت هرگونه انتقاد نسبت به فرقه آنها را اعدام انقلابی می کنند. کل مجموعه پ ک ک و پژاک یک فرد به نام قاضی آواره دارد که مسئول کل امور قضایی است . وی کارمند سابق دادگستری سنندج است که به خاطر فساد اخلاقی اخراج شده بود.

قاچاق

نوروز تی وی اقدامات ایران علیه قاچاق را تقبیح می کند! . اما با کمی دقت می دانیم که پژاک و پ ک ک از قاچاقچیان حمایت می کنند تا در قبال آن از آنها حق عبور از کوهستان تحت عنوان گمرک بگیرند. پس طبیعی است یک راهزن از قاچاقچی حمایت کند !

 خشونت علیه زنان

بخش دیگر اخبار نوروز تی وی نفی خشونت علیه زنان بود . مسئولان این شبکه بهتر است از حاجی احمدی بپرسند چرا تمام محافظان وی دختران نازک نارنجی و زیبا رو هستند ؟ بهتر است از مراد کاراییلان بپرسند تاکنون چندین دختر عضو را موردتجاوز قرار داده است ؟ از سران پ ک ک بپرسد تاکنون چند دختر عضو به خاطر تجاوز خودکشی کرده اند ؟ از عثمان اوجالان بپرسند چند بار ازدواج غیر رسمی با اعضا کرده و از آنها چند بچه دارد ؟ پس از پاسخ به این سوالات می توانند ادعای نفی خشونت علیه زنان کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین