موضع پ.ک.ک در قبال تنشهای اخیر اربیل و بغداد
مسئول ارتباطات فرقه ی پ.ک.ک و پژاک نسبت به هر گونه تهدید نظامی علیه اقلیم کردستان هشدار داد.
احمد دنیز مسئول ارتباطات فرقه تروریستی پ.ک.ک و پژاک اعلام کرد: پ.ک.ک و پژاک در صورت هر گونه لشکرکشی و اقدام نظامی علیه اقلیم کردستان ساکت نخواهد ماند.
وی در مصاحبه با روزنامه آوینه اظهار امیدواری کرد تنشهای اخیر میان اقلیم کردستان و بغداد به اقدام نظامی منجر نشود اما وی تاکید کرد: در صورت بروز هر گونه تهدید علیه منطقه اقلیم کردستان نیروهای پ.ک.ک و پژاک ساکت نخواهد ماند و واکنش نشان خواهند داد.
وی گفته که تهدید دستاورد کُردها برای پ.ک.ک غیرقابل تحمل است؛ امانكتهي قابل تأمل اينكه، اگر اين فرقهها اين همه توان نظامي داشتند؛ چرا تابستان سال گذشته توان مقاومت در مقابل نيروهاي سپاه را نداشتند؟ چرا طي چندين ماه گذشته درگيري با ارتش تركيه، اين همه كشته دادهاند و دستاوردي جز ميليتاريزه و تروريزه كردن مناطق كُردنشين و آتشزدن مدارس و ربودن مدرسان، نداشتهاند؟ از همه مهمتر اينكه پكك از سال 1984 ميلادي تاكنون در مقابل تركيه ميجنگد، چه دستاوردي داشته كه حالا ميخواهد با ارتش عراق بجنگد؟



