۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نمودجهالت،تحجر و اندیشه فرقه ای در صفحه ی فیسبوک اعضای پژاک

  • ۲ شهریور ۱۳۹۳
  • ۲۱۳ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : عصر امروزی را عصر ارتباطات ، تکنولوژی و تبادل فکر و اندیشه نامیدند. در دنیای کنونی تکنولوژی، زمینه ی تبادل فرهنگ و عقاید ،فکر و اندیشه را فراهم ساخته است و هرفردی می تواند نسبت به دیدگاه افراد در هر شرایطی آگاهی یابد. استفاده و بهره مندی از تکنولوژی در فضای مجازی هیچ محدویتی را برای افراد تعریف نکرده است و هر فردی در هر کجای دنیا می تواند با کمترین امکانات موجود تبادل نظر و فکر و اندیشه داشته باشد.
یکی از مهمترین معیار استفاده از تکنولوژی در فضای مجازی در حال حاضر برخوداری از فرهنگ استفاده صحیح از امکانات می باشد و لازمه این فرهنگ داشتن تحصیلات و اطلاعات عمومی در این زمینه می باشد.متاسفانه برخی از افراد بی سواد و بی فرهنگ علم و تکنولوژی را به انحراف کشانده اند و در راستای اهداف و منافع فرقه ی بکار می گیردند.
فرقه های بسیاری هستند که توسط کشورهای غربی و امریکا به این امکانات دسترسی پیدا کرده اند و بدینوسیله بر اهداف تروریستی خود جامه عمل می پوشاند. فرقه تروریستی پژاک را می توان یکی از همان فرقه های عنوان کرد که جهالت و تحجر درآن یبداد می کند، و در فضای مجازی تنها افکار و عقاید تروریستی فرقه را ترویج می دهند .
شبکه اجتماعی فیسبوک در حال حاضر یکی از نامحدودترین فضای ارتباطی در دنیای مجازی محسوب می شود. افراد می توانند آزادنه تبادل فکرو اندیشه کنند ولی در این میان هستند افرادی که این فضا را محدود به نظرات و عقاید فرقه ای و تروریستی خود کرده اند.
شمال بشیری ، ریوار آبدانان و شیرزاد کمانگر از جمله افرادی هستند که در فیسبوک عضویت دارند و تمام افکار تروریستی خود را ترویج می دهند ولی با محدود کردن صفحه فیسبوکی خود اجازه نمی دهند دیگران نظرات خود را در خصوص افکارشان ارائه دهند ، و این رفتار بی خردانه در عصر ارتباطات و فن آوری نشان از جهالت و اندیشه ی فرقه ای آنان می باشد.
پزاک مدعی آزادی بیان و اندیشه می باشد و با این شعار تبلیغاتی سعی در جذب و فریب اذهان عمومی دارد ، ولی این رفتار فرقه ای برخی از سران پژاک در شبکه اجتماعی فیسبوک ناقض ادعای آنان است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *