۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ناظران : پ.ک.ک خلاف منافع کُردها عمل می کند

  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۱
  • ۲۳۶ بازدید
  • ۰

ناظران و فعالان کرد تایید می‌کنند که گروه کارگران کردستان ترکیه (پ‌ک‌ک) بر حضور و عدم خروج از کردستان آزاد شده با هماهنگی ترکیه و تسهیل وظایف دولت عمیق با گسترش به سمت مرزهای نقشه پیمان ملی اصرار دارد.

به گزارش انجمن بی تاوان، عمر احمد فعال سیاسی به (باسنیوز) گفت: «پ.ک.ک که عرصه مبارزات خود را در ترکیه) ترک کرده است، به دستور سازمان های اطلاعاتی دشمن مردم کرد در سایر نقاط حضور دارد.

احمد می افزاید: «این گروه به دلیل ایدئولوژی خود که با شرایط کنونی همخوانی ندارد، کردها را در اقصی نقاط کردستان آزرده و به آرمان کردستان لطمه وارد کرده است، علاوه بر این اقدامات تروریستی آن ها آبروی کردها را در مقابل افکار عمومی جهان مخدوش کرده است.”

وی خاطرنشان می کند که “هدف پ.ک.ک در اقلیم کردستان دستیابی به برنامه های دولت عمیق ترکیه است، زیرا این گروه توسط تعدادی از رژیم ها مانند ترکیه و احزاب دیگر نفوذ کرده بوجود آمده است.”

احمد توضیح می دهد: «تمامی تحرکات پ.ک.ک بر خلاف منافع مردم کرد در اقلیم کردستان است.»

در حالی که عبدالرحمن کیلو محقق کرد درباره حضور پ.ک.ک در اقلیم کردستان اظهار نظر می کند که «پ ک ک اصرار دارد با هماهنگی ترکیه حضور داشته باشد و از کردستان آزاد شده عقب نشینی نکند».

کلویی در پستی در صفحه فیس بوک خود می گوید: حضور پ.ک.ک با هدف تسهیل وظایف دولت عمیق از طریق گسترش به سمت مرزهای نقشه پیمان ملی است.

در حالی که روحات محمد فعال رسانه ای کرد گفت: «حضور پ.ک.ک در اقلیم کردستان به منظور ضربه زدن به دستاوردهای مردم کرد است که برای دستیابی به این دستاوردهای تاریخی، سیلی از خون را فدا کردند. ”

و ادامه می دهد: «این گروه از بدو تأسیس، اقلیم کردستان را خنجری در کنار کشورهای غاصب کردستان می دانست و این موضع، جایگاه اطلاعات کشورهای منطقه است که با آرمان کردستان دشمن هستند. ”

محمد می افزاید: “این گروه خطر بزرگی برای دستاوردهای مردم کرد در اقلیم کردستان است و هر کاری که انجام می دهد در این دسته قرار می گیرد.”

این فعال کرد خاطرنشان می کند که «پ.ک.ک در حال حاضر علیه منافع کردها در اقصی نقاط کردستان فعالیت می کند، زیرا چیزی جز فجایع برای آنها به ارمغان نیاورده است و این واقعیت برای همگان آشکار شده است».

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *