۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • مراد کارایلان : نیروی گریلا اسلحه را کنار نمی‌گذارد

مراد کارایلان : نیروی گریلا اسلحه را کنار نمی‌گذارد

  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۳۴۹ بازدید
  • ۰

نیروی گریلا اسلحه را کنار نمی‌گذارد. درواقع سلاح‌ها صرفا خاموش می‌شوند. در هنگام خروج نیروهایمان هم همه سلاح‌هایشان را با خود دارند.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : مهم ترین راهکار گروهک تروریستی پ.ک.ک و پژاک فریب کاری و دروغ گویی این فرقه کردستیز می باشد ، و از بدو تاسیس  تا کنون با شعاری های دروغین با احساسات و هیجانات کردها بازی کرده و سبب کشتار هزار کرد بی گناه شده است . این فرقه تروریستی  امروزه پروسه صلح و آشتی را بهانه قرار داده و در خصوص این موضوع با مانور سیاسی افکار عمومی را فریب می دهد.

«مراد کارایلان, رئیس شورای رهبری ک.ج.ک» در ۲۵ آوریل خروج نیروهای گریلا از ترکیه  در هشت می را اعلام کرد. وی در این زمینه با روزنامه روداو  در عراق  مصاحبه‌ای انجام داد.

مراد کاریلان با دغل بازی و با به کار گیری کلماتی احساسی خواستار حمایت اقلیم کردستان عراق شد، همان گروهکی که تا دیروز تنها خود را نماینده مشروع مردم کرد می دانست و شخصیت های کردی و دیگر گروهها را عوامل حکومت ها ،بدوی و ناکارآمد می نامید امروزه با کلماتی فریبنده از حمایت آنان دم می زند.کارایلان ضمن اشاره به نقش اقلیم کردستان در مرحله چاره‌یابی دموکراتیک, گفت:«بدون‌شک در مرحله حساس کنونی انتظارات بسیار زیادی از اقلیم کردستان عراق و اتحادیه میهنی  داریم». در ادامه می‌افزاید:«ما می‌خواهیم که بگونه ای رسمی و مثبت برای مستقرشدن و ماندن نیروهایمان در کردستان عراق  اقداماتی صورت گیرد. در عین حال ما نسبت به حمایت‌های مداوم گروه ها و سایر احزاب  امیدواریم».

کارایلان در ادامه افزود: نیروی گریلا اسلحه را کنار نمی‌گذارد. درواقع سلاح‌ها صرفا خاموش می‌شوند. در هنگام خروج نیروهایمان هم همه سلاح‌هایشان را با خود دارند.

خشونت و خونریزی که در ریشه این فرقه تروریستی رخنه کرده است به سختی می تواند سلاح را کنار بگذارد و پروسه صلح و عقب نشینی و در خواست حمایت از گروهها و سایر احزاب بهانه ی واهی است که این فرقه تروریستی قصد دارد مدتی در صلح و آرامش بتواند از برخی مشکلات رهایی یابد و سپس در موقعیتی مناسب به خونریزی و قتل و کشتار ادامه دهد. مشکلات شدید مالی ، ترور عضوء اصلی فرقه در پاریس ، اختلاف میان سران فرقه، حملات نظامی شدید ارتش ترکیه از جمله عواملی است که سبب شده پ.ک.ک به پروسه امرالی جواب مثبت دهد.

 

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *