۳۱ فروردین ۱۴۰۳

قتل عام یک خانواده کرد توسط داعش

  • ۲۹ آذر ۱۳۹۴
  • ۲۹۷ بازدید
  • ۰

اعضای این خانواده ۴ نفری شامل دختر، پسر، شوهر و همسر بودند که حاضر به پذیرش داعش نشدند.+

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از ایرنا ،گروه تروریستی و تکفیری داعش در ادامه جنایت هایش یک خانواده از کردهای ‘شبک’ را که حاضر به بیعت با این گروه تروریستی نشدند، در موصل به قتل رساند.

منابع محلی در شهر موصل به خبرنگار ایرنا در اربیل گزارش دادند گروه تروریستی و تکفیری داعش روز جمعه در روستای عمران از توابع حمدانیه در استان موصل یک خانواده شبک را بدلیل عدم بیعت ، به قتل رساند.

اعضای این خانواده ۴ نفری شامل دختر، پسر، شوهر و همسر بودند که حاضر به پذیرش داعش نشدند.

شبک ها به عنوان یکی از اقلیت های دینی منتسب به مذهب شیعه در استان موصل ، بعد از اشغال این شهر توسط داعش مورد تاخت و تاز قرار گرفته و هزاران تن از آنها به قتل رسیده و مراکز دینی آنان از سوی داعش تخریب گردید.

منابع نزدیک به شبک ها در استان موصل به خبرنگار ایرنا گفتند داعش تاکنون ۱۶۳ شبکی را هم ربوده است که هیچ اطلاعی از سرنوشت آنها در دست نیست.

گروه تروریستی و تکفیری داعش در زمره مخوف ترین گروه های تروریستی به شمار می رود که هر آیینی را به غیر از خود مرتد و واجب القتل می داند.

ترکمن های شیعه، ایزدی ها ، کردهای شیعه در استان نینوا طی چند هفته اول یورش داعش به شمال عراق و سقوط موصل ، مورد قتل عام و کشتار جمعی از سوی این گروه تروریستی قرار گرفتند و زنان بسیاری از این اقلیت های قومی و مذهبی را به اسارت و بردگی بردند، با اینحال به دلیل عدم تحرک لازم در مجامع بین المللی، بویژه از طریق تحرکات رسانه ای، صدای مظلومیت آنان به جایی نرسید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین