۶ مرداد ۱۴۰۳

علت ایجاد آتش سوزی های عمدی توسط گروهک تروریستی پژاک

  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
  • ۹۹ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان: گروهک تروریستی پژاک با شروع فصل گرما از خواب زمستانی بیدار شده و با انجام برخی از رفتارهای ضد بشری طبل فعال بودن فرقه را به صدا در می آورد. پژاک با خراب کاری و یا تخریب مراکز صنعتی و تولیدی و یا آسیب رسانی به محیط زیست، فضا و بستر لازم برای تبلیغ گروهک را فراهم می سازد و در رسانه ها ی خود جولان می دهد. در شرایط کنونی و پس از شکست پروژه اغتشاشات، استراتژی پژاک برای رهایی از ایزوله شدن انجام چنین اقدامات وحشیانه می باشد.

پژاک با چنین اقداماتی دو هدف اصلی را دنبال می کند: اولین هدف پژاک تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران و بدبینی مردم نسبت به حکومت بوده که نظام اسلامی را متهم به آتش سوزی جنگل ها و مراتع می نماید، در حالی که هیچ فرد عاقلی خانه و کاشانه خود را به آتش نمی کشد؛ و دومین هدف ضدانسانی پژاک این است که تبلیغاتی گسترده به نفع گروهک داشته باشد تا نام پژاک به کلی از افکار عمومی پاک نشود.

نمونه های متعددی از اقدامات وحشیانه پژاک در خصوص آتش زدن عمدی مراتع و جنگل های مناطق کردنشین وجود دارد که با تلاش های مسئولین و همکاری مردم مهار شده است، اما هزاران هکتار از مراتع و جنگل ها را دچار خسارات جبران ناپذیر کرده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین