۹ فروردین ۱۴۰۳

عضوء سابق پژاک: تشکیل خانواده اولین زنجیر بردگی است

  • ۲۴ آذر ۱۳۹۴
  • ۳۸۴ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی: بختیار میرزایی از اعضای سابق گروهک تروریستی پژاک پس از جدایی از فرقه سیاست های پشت پرده ی گروهک را چنین افشا نمود.
میرزائی می گوید: ” خانواده در اجتماع کانون مقدس بوده و از هر لحاظ قابل احترام و جایگاهی برتری برای هر فرد در جامعه دارد ولی از منظر ایدئولوژیک و دیدگاه پژاک تشکیل خانواده اولین زنجیر بردگی است، چرا که پژاک به منظور آمادسازی فرد برای تحرکات و عملیات های خشونت آمیز تروریستی ، احساسات و عواطف خانوادگی را مانع بزرگ در این راه می داند و همچنین کانون های گرم خانواده نیز از عوامل اصلی در عدم عضویت به فرقه محسوب می گردد.”
بختیار میرزایی در پاسخ به این سوال چه افرادی زمینه عضویت در پژاک را دارند؟ می گوید: افرادی را که به عضویت پژاک در می آیند به سه دسته تقسیم می شوند ، گروه اول معتادان ، خلافکاران و کسانی را که از جامعه و خانواده تردد شده باشند. گروه دوم جوانان و نوجوانان ماجرا جویی که اسیر احساسات و هیجانات سنی خود می شودند و گروه سوم افراد تحصیل کردی که بمنظور دستیابی به مقام و منزلت ، فرماندهی و زندگی در اروپا ، با تکیه بر تحصیلات دانشگاهی که در نهایت هر سه گروه پس از عضویت بدنبال راهی برای فرار از فرقه می باشند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *