۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • ظرفیت بالای نظام جمهوری اسلامی ایران در انتخاب استاندار از تمامی اقوام ایرانی

ظرفیت بالای نظام جمهوری اسلامی ایران در انتخاب استاندار از تمامی اقوام ایرانی

  • ۱۳ مهر ۱۳۹۲
  • ۳۲۵ بازدید
  • ۰

انتخاب استاندار آذربایجان غربی تبدیل به فرصتی برای گروهک های ضدانقلاب پان ترکیسم و اپوزسیون کُردی شده است تا افکار کمونیستی و ضد بشری خود را ترویج دهند ، تا بروز اختلاف میان مردم کُرد و ترک شوند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی غربی : گروهک های تروریستی و اپوزسیون ضد انقلاب کُرد با بهانه قرار دادن انتخاب استاندار آذربایجان غربی بدنبال تنش و اختلاف در میان اقوام هستند. گروهک های تروریستی همچون پژاک، کومله و دمکرات دشمنان اصلی مردم کُرد بوده و تا کنون هزاران کُرد بی گناه را قربانی و آواره ی کوهستان کرده اند. گروهک های تروریستی که خود را از مدعیان مردم کُرد می دانند از هر موقعیت و مناسبتی بهره می جویند و با اظهار نظر سخیفانه اهداف ضد بشری و ضد انقلابی خود را پی ریزی می نمایند.
احتمال انتخاب استاندار کُرد برای آذربایجان غربی هم اکنون تبدیل به فرصتی برای گروه های ضد انقلاب پان ترکیسم و اپوزسیون کُردی شده است. این گروه های ضد انقلاب با انتشار شعار های در فضای مجازی بدنبال اختلاف میان مردم کُرد و ترک استان آذربایجان غربی هستند.
گروهک های ضد انقلاب از اختلافات در جامعه بهره می گیرند ، این گروه های کمونیستی و فاشیسم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری نیز در فضای مجازی با انتشار بیانیه های نابخردانه بدنبال تفرقه و اختلاف بودند ،ولی بصریت و آگاهی ملت ایران این اپوزسیون را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشت ، و حال سناریوی تکراری خود را بار دیگر به معرض اجرا گذاشته اند.
سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران مخالف تبعیض میان اقوام بوده و ملت ایران را متشکل از اقوام ترک، کُرد ، عرب ،بلوچ و … می داند . مردم فهیم و با شعور ایران ملتی ولایتمدار و میهن دوست بوده و قوم پرستی و نژاد پرستی به دور از عقاید و فرهنگ ملت بزرگ ایران می باشد.
اهالی استان آذربایجان غربی مردمی ولایتمدار و فهیم بوده و تاکنون در طول تاریخ بدون هیچ گونه اختلاف و دشمنی در کنار هم زیسته اند ، و در غم و شادی همدیگر شرک بوده اند. در دوران هشت سال جنگ تحمیلی مردم کُرد و ترک در کنار هم از خاک میهن دفاع کرده اند و هم اکنون در دانشگاه ها جوانان کُرد و ترک در کنار هم با پژوهش های علمی بدنبال عزت و افتخار میهن خود هستند . استان آذربایجان غربی استانی متشکل از اقوام ایرانی بوده که با ۱۲۰۰۰ هزار شهید وفاداری و ارادت خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران به اثبات رسانده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *