۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

شکاف در رهبری چند سر پ.ک.ک

  • ۲۳ فروردین ۱۴۰۱
  • ۳۳۸ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : شکاف در رهبری چند سر پ.ک.ک در حال افزایش است. مشکلات دیرینه بین فرهات عبدی شاهین، رئیس PYD/YPG (متولد عفرین در سال ۱۹۶۷٫ او از نام رمز Shahin Cilo-Mazlum Kobani استفاده می کند) و رهبری فعلی PKK با حرکت نیروهای TAF بیشتر شده است. برداشتی که از کانال‌های خبری مختلف پ‌ک‌ک و ارگان‌های رسانه‌ای که از داخل و خارج پخش می‌کنند، ما را تأیید می‌کند. علاوه بر این، ستیزه جویان سوری الاصل در داخل PYD از تسلط اعضای پ.ک.ک با تبار ترکی ناراحت هستند. آخرین شکست در تعمیق تضادها مؤثر بود.

از سوی دیگر تابان ناتوانی PYD/YPG در نشان دادن مقاومت لازم در شمال سوریه را نقطه ضعف می داند. این امر باعث کاهش اعتماد و تعهد به سازمان می شود. این یک واقعیت بسیار مهم است .

پشتیبان های پ.ک.ک در کشورهای مختلف نمی توانند کاری بکند جز اینکه از این به بعد روزهای گذشته را به یاد بیاورند! مهم نیست چه کسی از آن حمایت می کند، حمایت از PKK روز به روز در حال کاهش است. نه تهدیدهای پ ک ک و نه رهبری ایالات متحده نمی توانند جلوی این فروپاشی را بگیرند. کسانی که نمی خواهند این حقیقت را ببینند، یک بار دیگر متوجه خواهند شد که اشتباه می کنند.

حتی شعار اینکه پ.ک.ک نماینده کردهاست نیز نتوانست به داد تروریست ها برسد.تروریستها همچنان به تبلیغات مبتنی بر دروغ ادامه می دهند.در واقع دامنه عمل روز به روز کمتر می شود و پ.ک.ک در عمل نفس های آخر را می کشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین