۱۰ فروردین ۱۴۰۳

زهرا محمدی؛ ورژن دمکراتی فرزاد کمانگر

  • ۲۴ دی ۱۴۰۰
  • ۳۲۲ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : رسانه‌های معاند در حالی اتهام زهرا محمدی را تدریس زبان کردی معرفی می‌کنند که بررسی‌ها نشان می‌دهد وی عضو تشکیلات مخفی حزب منحله دمکرات کردستان بوده است.

انتشار خبر  محکومیت زندان برای زهرا (زارا) محمدی از اهالی سنندج و انتشار یک ویدیو توسط وی که در آن خود را بی‌گناه می‌نامد، موجب شد تا کاربران برای حمایت از وی پست‌های متعددی منتشر کنند.

رسانه‌های مخالف نظام زهرا محمدی را فعال مدنی، مدرس زبان و ادبیات کُردی و از اعضای انجمن مردم‌نهاد نوژین معرفی می‌کنند که به جز تدریس فعالیت دیگری نداشته اما به اتهام «تشکیل دسته و جمعیت به هدف بر هم زدن امنیت ملی» به ۵ سال زندان محکوم شده است. زهرا محمدی در آن ودیدیو که به زبان کردی صحبت می‌کند، می‌گوید: «به من چند اتهام زدند. گفتند در احزاب عضویت داری، این تناقض آشکار شد چون اگر در یک حزب عضو باشی نمی‌توانی در دیگری هم عضو باشی. حالا می‌گویند اقدام علیه امنیت کشور با تشکیل دسته و جمعیت. من تنها در شهر و روستا زبان کردی را آموزش داده‌ام».

بر اساس همین اطلاعات رسانه‌های مخالف و همچنین توضیحات زهرا محمدی، بسیاری از کاربران مخالف و منتقد نظام و همچنین معاند اقدام به حمله به جمهوری اسلامی و حمایت از زهرا محمد با هشتگ‌های دیگری از جمله #حوکمی_زارا_دەبێ_هەڵبوەشێتەوە و #ExonerateZara در توییتر کردند. این حمایت‌ها در حالی صورت گرفته که هنوز ماهیت اصلی زهرا محمدی در رسانه‌ها منتشر نشده است.

زهرا محمدی کیست؟

بررسی‌های در مورد پرونده زهرا محمدی مواردی به غیر از آنچه معاندان مطرح کرده‌اند، نشان می‌دهد؛ زهرا محمدی فقط یک معلم ساده نبود، بلکه وی عضو تشکیلات مخفی حزب منحله دمکرات کردستان ایران بوده و فعالیت در انجمن نوژین و فعالیت های مدنی و تدریس زبان و ادبیات کردی در واقع  پوششی برای فعالیت‌های مخفی وی برای تروریست‌ های دمکرات کردستان بوده است.

در تصویر زیر  زهرا محمدی با شال مخصوص دموکرات‌ها به نام “جامانه” در کنار دیگر هواداران حزب منحله دمکرات با یونیفرم پیشمرگان دمکرات دیده می‌شود و تبلیغات این تیم برای حزب دمکرات در قالب انجمن نوژین و به نام کمک به سیل زدگان، در روستاهای مرزی انجام شده  است.

حزب منحله دمکرات کردستان ایران که در کردستان عراق مستقر است، تاکنون حملات مسلحانه در داخل خاک کشور را متوقف نکرده و چندی پیش نیز نماینده این گروه در آلمان با روبرت زیگفرید سرپرست تیم امور مربوط به ایران در وزارت امور خارجه آلمان دیدار داشته که در آن جلسه بر تداوم فعالیت‌های تروریستی و مسلحانه در داخل کردستان ایران، تاکید کرده بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *