۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • حاجی احمدی کومله و دمکرات را تکه حزب خواند

حاجی احمدی کومله و دمکرات را تکه حزب خواند

  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۲
  • ۲۱۷ بازدید
  • ۰

عبدالرحمان حاجی احمدی سرکرده فرقه تروریستی پژاک بار دیگر به احزاب کومله و دمکرات اهانت کرده و این احزاب را بشدت تهدید و آنها را تکه حزب خواند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : عبدالرحمان حاجی احمدی عضوء جدا شده حزب دمکرات که هم اکنون سرکرده فرقه تروریستی پژاک می باشد ، حزب سابق خود و کومله را احزابی بی اراده و منحله و تکه حزب خواند.
دشمنی و خصومت پژاک با کومله و دمکرات از بدو تاسیس پژاک وجود داشته و هم اکنون نیز وجود دارد ، کومله و دمکرات معتقد هستند ، پژاک شاخه ی از فرقه پ ک ک بوده و در راستای اهداف پ ک ک گام بر می دارد و پژاک را گروهکی غیر ایرانی می دانند. اما درگیری‌های لفظی و رسانه‌یی پژاک با کومله‌ها و دمکرات‌ها، از زمانی شدت گرفت که این دو جناح اجازه ندادند پژاک در کمیته‌ی برگزارکننده‌ی کنگره‌ی ملی حضور یابد و آنرا بخشی از پ‌ک‌ک دانسته و لذا حضور پ‌ک‌ک را بجای پژاک نیز کافی خواندند. به قول حاجی احمدی این احزاب مرده و منحله، پژاک را فرقه‌یی غیرایرانی و بی‌هویت می‌خوانند که هیچ استقلال عملی و فکری ندارد و معتقدند بخشی از پ‌ک‌ک است که به منظور ایجاد آشوب و دشمنی با احزاب کُرد ایرانی تأسیس شده است.
حاجی احمدی در ادامه افزود: این احزاب منحله، مشتی آدم بیکار و بی‌عار هستند که در کامپ‌های کویه و زرگویز نشسته و چون قادر به انجام هیچ فعالیتی نیستند؛ به عملکرد پژاک حسودی می‌کنند. اما نکته حائز اهمیت اینکه حاجی احمدی کدام یک از اقدامات پژاک را که منجر به احقاق حقوق مردم کُرد شده است فعالیت می خواند؟!
آیا اخاذی و باج گیری از کُردها ، قتل و عام افراد غیر نظامی ، ایجاد نا امنی و عدم توسعه اقتصادی ، متزلزل کردن بنیان خانواده ها ،فریب نوجوانان و جوانان و نگه داری آنان در دره ها و کوه های قندیل را می توان فعالیت در راستای احقاق مردم کُرد خواند…؟

این سرکرده‌ی کلن‌نشین پژاک، که به عیاشی و خوشگذارانی مشغول می باشد ،کومله‌ها و دمکرات‌ها را، نقطه‌ی ننگ و سیاه در قضیه‌ی کُردی در ایران خوانده و آنها را تماماً بی تأثیر و خنثی معرفی کرده که جز دشمنی با ملت کُرد، کار دیگری بلد نیستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *