۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • اعلام نفرت و انزجار مردم کُردها ازفرقه کُردستیز پژاک در سردشت

اعلام نفرت و انزجار مردم کُردها ازفرقه کُردستیز پژاک در سردشت

  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۲
  • ۲۲۳ بازدید
  • ۰

هم وطنان کُرد و خانواه های کُرد قربانیان ترور شده توسط پژاک با حضور در همایش دشت وزینه سردشت نفرت و انزجار خود را نسبت به فرقه کُردستیز و یاغی پژاک و پ ک ک اعلام کردند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : بی گناهان اولین قربانیان خشونت و ترور محسوب می شوند ،بدون اینکه هیچ از طرفین دعوا را تائید و یا رد کرده باشند. فرقه تروریستی پژاک مدعی احقاق حقوق مردم کُرد بوده و فعالیت های خود را در راستای بهبود معیشت و آرامش مردم کُرد اعلام می دارد ، درحالی که زیان دیده گان اصلی ، مردمان مناطق کردنشین می باشند.
پزاک با ناامنی مناطق مرزی عدم پیشرفت و توسعه اقتصادی در این مناطق را به بار آورده است ، و خانواده های کُرد این مناطق حساس مرزی از باج گیری و اخادی پژاک و مهمتر از همه فریب کودکان و فرزندان آنان برای عضویت در فرقه به ستوه آمده اند .
بیشترین آمار قربانیان توسط فرقه کُردستیز پژاک مردمان غیر نظامی کُرد می باشند ، پژاک با بهانه های واهی کُردهای را که کارمند دولت بوده و یا به عضویت بسیج در آمده اند ، مزدوران حکومت خواند و به راحتی آنان را به قتل می رساند و چه بسیاری کودکانی را که در سن کم از وجود پدر بی بهره می مانند.
سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در این راستا همایشی به منظور تجلیل از خانواده شهدایی که طی درگیری با پژاک در این منطقه به شهادت رسیدند، برگزار کرده است، و هدف اصلی از برگزاری این همایش بدین منظور است که شهدای این منطقه زمینه ایجاد امنیت، محرومیت‌زدایی و جهاد سازندگی را در سردشت ایجاد کردند و در این راستا تصمیم دارد از کسانی که فرزندان خود را در این راه تقدیم انقلاب کرده‌اند، تجلیل بعمل آید.
نکته حائز اهمیت در این همایش که در منطقه دشت وزینه سردشت از توابع آذربایجان غربی برگزار گردید ، حضور چشم گیر اهالی کُرد منطقه و خانواده های کُرد قربانیان ترور شده توسط پژاک می باشد و با حضور گسترده خود در این مراسم انزجار و نفرت خود را نسبت به گروهک یاغی و ضد کُرد پژاک و پ ک ک اعلام کردند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین