۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تجاوز رحمان رسول زاده،فرمانده نظامی کومله به خواهر زنش!

  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
  • ۵۱۸ بازدید
  • ۰

برابر اخبار و گزارشات رسیده از گروهک تروریستی کومله،باخبر شدیم،رحمان رسول زاده به اصطلاح فرمانده نظامی گروهک کومله(شاخه عبدالله مهتدی)،به خواهر زن خود تجاوز کرده و به دلیل شکایت خواهرزنش،تحت تعقیب قضایی دولت سوئد قرار گرفته است.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از آکام نیوز ،رحمان رسول زاده عضو تیم ترور گروهک تروریستی کومله بوده که از سوی نیروهای اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شده و از سوی دادگاه انقلاب به حبس ابد محکوم می شود…

اما مدتی بعد موفق به فرار از زندان شده و به شمال عراق و اردوگاه زرگویزله کومله مهتدی پناه می برد.

او مدتی بعنوان تفنگچی کومله مهتدی مشغول به فعالیت می شود تا اینکه سالها بعد،بهمراه خانواده اش از شمال عراق به سوئد رفته و از این کشور درخواست پناهندگی می کند و در نهایت نیز موفق به اخذ پناهندگی سیاسی از دولت سوئد می شود.!

او پس از سالها اقامت در سوئد به درخواست شخص عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تجزیه طلب و تروریستی کومله،به شمال عراق و اردوگاه کومله باز می گردد و مسئولیت به اصطلاح نظامی گروهک را بر عهده می گیرد.

اما در ماههای گذشته خواهر زن رحمان بنام “ز”،به جهت اینکه بارها و به کرات از سوی نامبرده مورد تجاوز جنسی قرار گرفته بود،از او به مراجع قضایی سوئد،طرح شکایت می کند و پس از ارائه مستندات حکم جلب رحمان صادر می شود.

نکته جالب توجه در این ماجرا این است که سرکرده کومله عبدالله مهتدی با اطلاع کامل از این اتفاق،بجای حمایت از زن قربانی،از نوچه و پادوی خود ( رحمان رسول زاده ) حمایت و سعی دارد با استفاده از نفوذ خود با منحرف کردن اذهان به این موضوع خط و بوی سیاسی بدهد!

عبدالله مهتدی برای کمک به نامبرده و لاپوشانی این اتفاق،به رحمان رسول زاده توصیه کرده تا در محافل عمومی و مجالس درون گروهی،ماجرا را انکار کرده و آن را یک توطئه بر علیه کومله و با برنامه ریزی وزارت اطلاعات،اعلام نماید!

لذا بر این اساس این عنصر فاسد و متجاوز کومله برای تبرئه خود،سعی در القای سیاسی بودن این اتفاق دارد و قصد دارد وانمود کند که این، یک سناریو و توطئه از سوی اطلاعات ایران و با هدف خراب کردن نام او و کومله انجام شده است!

در پاسخ به این ادعای رحمان رسول زاده که گویا اطلاعات ایران در این پرونده نقش دارد باید گفته شود ؛
پس باید فاتحه چنین گروهی را خواند که وزارت اطلاعات ایران تا این حد توانسته باشد در خانواده پیشمرگانشان نفوذ کرده و باعث تحریک اعضای خانواده ها برای شکایت از آنها شود!

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین