۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بروز اختلاف شدید میان سران پژاک

  • ۲۲ آذر ۱۳۹۱
  • ۳۱۳ بازدید
  • ۰

اختلافات دیرینه  پژاک با سایر احزاب سبب بروز اختلاف میان سران پژاک گردید. بدنبال معذرت خواهی رئیس این فرقه که خود ساکن شهر کلن آلمان است، شمال بشیری مسئول روابط خارجی این فرقه در مصاحبه با سایت رسمی این فرقه‌ها بنام (فرات نیوز)، نه تنها سخنان رئیس خود و فرقه‌اش را تأیید نکرده، بلکه برعکس گفته‌های وی، رسماً گفته های سرکرده پژاک را تکذیب کرد، با توجه به اینکه دودستگی و چند دستگی که از همان بدو تاسیس در پژاک وجود داشت؛ انتشار این بیانیه جدید شدت دو گانه گی در فرقه را افزایش داده و سبب شد که پژاک به دو بخش نظامیون و سیاسیون تقسیم شود.
به گزارش انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از سایت کردانه ، محمد رضا اسکندری خبرنگار رادیو کردانه به حمایت از حاجی احمدی برخاسته و در خصوص بیانیه صادر شده از سوی شمال بشیری عکس العمل نشان داده و اذعان داشت : در تماس تلفنی با شمال بشیر مسئول روابط خارجی پژاک ،وی از مصاحبه با ما در رابطه با اطلاعیه صادره و به چه دلیل و علتی حرف های حاج احمدی را رد کرده است حاضر به مصاحبه نشد.
اسکندری در همین راستا و با توجه به حمایت همه جانبه از حاجی احمدی مصاحبه ی با صوفی زاده در رابطه با اطلاعیه شاخه نظامی پژاک (ه.ر.گ) انجام داده و همان طور که انتظار می رفت صوفی زاده هم این بیانیه را غیر اصولی خوانده و انتقاداتی را نسبت یه انتشار بیانیه اعلام کرد. حال باید منتظر ماند که این جنگ میان سران پژاک به کجا منتهی خواهد شد و شاخه نظامی پژاک در برابر این رفتار چه حرکتی انجام می دهد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین