۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • این بار آمریکا با رزمایشی به تروریست‌های پ‌ک‌ک آموزش کار با خودروهای زرهی داد

این بار آمریکا با رزمایشی به تروریست‌های پ‌ک‌ک آموزش کار با خودروهای زرهی داد

  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
  • ۲۹۷ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :‌فاش شده است که آمریکا که در شمال سوریه تسلیحات سنگین، خودروهای زرهی و تدارکات را در اختیار پ.ک.ک/YPG است، با تروریست ها تمرین می کند. سربازان آمریکایی در رزمایش دیرالزور به تروریست ها آموزش خودروهای زرهی دادند.
همکاری آمریکا با عناصر تروریستی در شمال شرق سوریه بار دیگر نمایان شده است. تسلیحات سنگین، خودروهای زرهی و پشتیبانی لجستیکی آمریکا از مناطق تحت اشغال پ.ک.ک/YPG نیز در این تصاویر منعکس شده است. اخبار TRT به تصاویر رزمایش مشترک یگان های ارتش آمریکا با تروریست ها دسترسی پیدا کرده است.
این خودروها به بهانه مبارزه با سازمان تروریستی داعش برای تروریست ها ارسال شده است. مشخص شد در رزمایش ۲ روزه در حومه دیرالزور آموزش رانندگی برای خودروهای اختصاص داده شده به اعضای سازمان تروریستی داده شد.
صدها تروریست در حسکه به آموزش مسلحانه می پردازند
منطقه دیرالزور پیش از این نیز صحنه همکاری نیروهای آمریکایی با تروریست ها بوده است.
در آخرین روزهای سال ۲۰۲۱، سربازان آمریکایی رزمایش مشترکی را با تروریست‌های PKK/YPG در صحرای ابو حسب واقع در حومه غربی دیرالزور انجام دادند. در این رزمایش که با ۳ دستگاه تانک و خودروی زرهی انجام شد، آموزش استفاده از موشک های هدایت شونده به تروریست ها داده شد.
در ۱ دسامبر ۲۰۲۱، نیروهای ویژه ایالات متحده به صدها تروریست در حسکه، در شمال شرقی سوریه آموزش مسلحانه دادند.
تمرین مشترک با تروریست ها
به گزارش تی آر تی هابر، تمرینات و تمرینات مشترک در همین منطقه نزدیک دیرالزور در سال ۲۰۲۲ ادامه یافت. رزمایش مشترک مسلحانه با تروریست ها در منطقه صنعتی و اطراف آن در صحرای ابوحسب برگزار شد.
در رزمایش مشترک در ماه فوریه علاوه بر جنگنده ها و بالگردها، تانک ها و خودروهای زرهی نیز شرکت کردند. در این رزمایش که تعدادی از سربازان نیروهای ائتلاف بین المللی نیز حضور داشتند، به تروریست ها استفاده از خمپاره، آتش توپخانه و موشک های ضد تانک هدایت شونده نیز آموزش داده شد.
میادین نفتی به منطقه آموزشی برای تروریست ها تبدیل شد
علاوه بر برخی پایگاه‌های آمریکا در حسکه، کوه عبدالعزیز و میدان نفتی عمر در دیرالزور نیز به پایگاه‌های آموزشی تروریست‌ها تبدیل شده است. در آموزش های قبلی مطالعاتی در خصوص استفاده از سلاح و تصرف مواضع تعیین شده توسط پهپادها از زمین انجام شد.
در کنار آتش توپخانه، روش های پرتاب هوایی و جلوگیری از حمله به پایگاه ها نیز برای تروریست ها تشریح شد.
ایالات متحده و نیروهای ائتلاف تحت رهبری آن از سال ۲۰۱۵ به هزاران تروریست PKK/YPG آموزش های مسلحانه ارائه کرده اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین