۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • افشای ماهیت پ.ک.ک و پژاک توسط نویسنده مشهور کرد

افشای ماهیت پ.ک.ک و پژاک توسط نویسنده مشهور کرد

  • ۷ اسفند ۱۳۹۱
  • ۲۱۲ بازدید
  • ۰

مشهورترین نویسنده کرد در سوریه پیر رستم ادیب کرد رسما اعلام کرد از دست پ ک ک و پژاک به ستوه آمده و برای رهایی از خشونت های پ.ک.ک و پژاک تلاش می کند برای ادامه زندگی به کشوری دیگر برود.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : کردهای سوریه سالیانه درازی است که از دست گروهگ تروریستی پ.ک.ک و پژاک روز خوشی نداشته و آب خوش از گلویشان پایان نرفته است. عبدالله اوجالان در بیست سال اقامت خود د دوره حافظ اسد بیش از ۱۱ هزار کرد سوریه مخالف پ ک ک و اسد را نابود کرد و هم اکنون با توجه به بحران در سوریه، پ ک ک و پژاک اعضای راهزن خود را برای غارت به کردستان سوریه فرستاده اند.
این گروهک تروریستی تاکنون افراد زیادی را کشته یا شکنجه کرده اند و در این زمینه نیز گزارشات متعددی منتشر شده است . ادامه این خشونت ها باعث شد صدای اعتراض مشهورترین نویسنده کرد در سوریه نیز بلند شد . پیر رستم ادیب کرد برای کردها و عرب های سوریه نامی آشناست .
پیر رستم در صفحه فیسبووک خود بیانیه ای داد و رسما اعلام کرد از دست پ ک ک و پژاک به ستوه آمده و برای رهایی از دست پ.ک.ک و پژاک تلاش می کند برای ادامه زندگی به کشوری دیگر برود. این نوسینده کرد به آزار و اذیت های شدید این تروریست ها علیه خود اشاره کرده و می نوسید: آنان از من می خواهند در مدح اوجالان بنویسم و برای این کار مرا به قتل تهدید می کنند. من اوجالان را دوست ندارم . دوست داشتن اجباری نیست.
این نویسنده کرد در بخشی دیگر از بیانیه اش می نویسد :هنگامی که اعتصاب غذای اعضای پ ک ک برای اوجالان شروع شد از من خواستند برای اوجالان اعتصاب غذا کنم. درخواست آنها را رد کرد. مرا گرفتند و بردند. چند روز شکنجه کردند. دیگر از دست اینها خسته شده ام.
لازم به توضیح است بنا به گزارش سازمان های حقوق بشری ۹۷ درصد قتل نویسندگان و روشنفکران کردی توسط پ ک ک و پژاک اناجم شده است چون از همکاری با آنها خودداری نموده اند.
هر نویسنده یا روشنفکر کرد که با تروریست ها همکاری نکند خائن معرفی می شود و این یعنی صدور حکم قتل او.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *