۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

برخورد دوگانه فرانسه با تروریسم

  • ۷ اسفند ۱۳۹۱
  • ۳۳۱ بازدید
  • ۰

کشور فرانسه در برخوردی دوگانه با تروریسم پژاک را به دلیل خشونت علیه ایرانیان در لیست ترور قرار نداده و پژاک را از قانون ضد تروریسم معاف کرد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : کشور فرانسه مدعی حقوق بشر و دموکراسی بوده ولی در حرکتی سبب تناقض در رفتار و گفتار خود شد ؛ این کشور حامی تروریسم در برخوردی دوگانه به گروهک تروریستی پژاک مجوز برگزاری مراکزی به بهانه های فرهنگی داده است ،اما در اصل این مراکز برای هماهنگی معاملات مواد مخدر هستند.چرا که سه زن کرد و اعضای ارشد پ ک ک به قتل رسیدند در مرکزی بودند که در اصل به نام پژاک مجوز صادر شده بود؛در حال حاضر دولت فرانسه طرحی را آمده کرده تا به پارلمان بدهد . این طرح برای مقابله با تروریسم پ ک ک است و دولت ترکیه نیز از این اقدام خشنود می باشد اما آنچه در این طرح نیامده عدم اشاره به نام پژاک است. پژاک شاخه ای از پ ک ک است و بدون شک بایستی نام آن در لیست قرار گیرد تا مانع فعالیت های آن در اروپا گردد .
بخش مهمی از درآمد مالی پژاک از فعالیت های مواد مخدر در اروپا به ویژه فرانسه تامین می گردد لذا لازم است فرانسه در مبارزه با تروریسم فرانسه جدی باشد و سیاست یک بام و دو هوا را کنار گذارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین