۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • افشای رسوایی اخلاقی جلیل آزادیخواه عضو کمیته مرکزی گروهک کومله با یک زن متاهل!

افشای رسوایی اخلاقی جلیل آزادیخواه عضو کمیته مرکزی گروهک کومله با یک زن متاهل!

  • ۲ مرداد ۱۳۹۲
  • ۱۲۲۶ بازدید
  • ۵

جلیل آزادیخواه از اعضای مطرح کمیته مرکزی گروهک تروریستی و جنایتکار کومله،رسوایی اخلاقی به بار آورد. نتیجه رابطه غیر اخلاقی جلیل آزادیخواه عضو کمیته مرکزی گروهک فاسد کومله،با حنیفه پارسا،متاهل و همسر برهان روشن،اهل مریوان باردار شدن حنیفه پارسا را به همراه داشت!

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : نتیجه رابطه غیر اخلاقی جلیل آزادیخواه عضو کمیته مرکزی گروهک فاسد کومله،با حنیفه پارسا،متاهل و همسر برهان روشن،اهل مریوان باردار شدن حنیفه پارسا را به همراه داشت!
گویا فساد ، تجاوز و بی بند و باری در گروهک فاسد کومله تمامی ندارد.
این اتفاقات شاید اگر در محیط دیگری به جز اردوگاه های فساد کومله رخ می داد جای تعجب بود،اما به این دلیل که این فحشاء و فساد اخلاقی در این گروهک،به امری کاملا طبیعی مبدل شده است،برای مخاطبان و شنوندگان نیز چیزی جدیدی نمی تواند باشد،چرا که این موضوعات برنامه روتین و روزانه سران این گروهک های تروریستی می باشد.
در اتفاقی دیگر،باز هم جلیل آزادیخواه،عضو کمیته مرکزی گروهک تروریستی کومله رسوایی اخلاقی به بار آورد!.
در اتفاقی دیگر،باز هم جلیل آزادیخواه،عضو کمیته مرکزی گروهک تروریستی کومله رسوایی اخلاقی به بار آورد!.
ماجرا از آنجا آغاز می شود که رفت و آمدهای پنهانی جلیل آزادیخواه،با خانواده برهان روشن،اهل مریوان،به جایی می رسد که همسر جلیل آزادیخواه یعنی محبوبه حسینی،به شخص جلیل مشکوک شده و همین گمانه زنی در مورد جلیل به جایی می رسد،که محبوبه حسینی،چند پیشمرگ ساده و بی پول را با دادن مقداری پول راضی می کند تا اینکه رفت و آمدهای او را تحت نظر بگیرند و در مورد تمام حرکات و رفت و آمدهای جلیل به وی گزارش بدهند.
رابطه جلیل آزادیخواه عضو کمیته مرکزی و حنیفه پارسا همسر آقا برهان روشن،بعد از مدت کوتاهی به جایی رسید که این رابطه آشکار به ورد زبان اعضای اردوگاه تبدیل شده بود.
شایان ذکر است که جلیل آزادیخواه به دلیل اینکه از یک خانواده فئودال بوده و از لحاظ مادی وضعیت نسبتا خوبی دارد،تا به حال با این ترفند زنان و دختران زیادی را طعمه هوسرانی های و شهوت های شیطانی خود کرده است که در آینده نزدیک در مورد آنها نیز توضیح خواهیم داد.
همچنین به دلیل فقر مادی شدید برهان روشن و نیز بیماری پسر معلولش (دیار) شخص جلیل فرصت را غنیمت شمرده و طی مدت کوتاهی خود را به خانواده برهان نزدیک کرده و به خانه ی آنها رفت و آمد داشته و برایشان کادو و لوازم خانه تهیه می کند!.
همچنین چندین بار پیشمرگان کومله،جلیل آزادیخواه و حنیفه پارسا را در هنگام روابط غیراخلاقی و در آغوش هم دیده اند،اما جلیل آزادیخواه با دادن پول و تهدید آنها را از فاش کردن این رابطه نا مشروع منع کرده است.
این رابطه آشکار همچنان ادامه داشت و برهان نیز با وجود اطلاع کامل از این موضوع خود را به بی خبری زده و خیلی طبیعی خود را به نفهمی زده و صد البته جای اعتراضی نیست که واکنشی از وی ببینیم!
جلیل آزادیخواه مسئول مقر شهر گروهک فاسد کومله واقع در خیابان بختیاری سلیمانیه می شود و به منظور ادامه رابطه آسان خود با حنیفه پارسا، خانواده برهان را نیز به شهر سلیمانیه فرا می خواند و برای آنها در همان نزدیکی مقر شهر خانه ای را برایشان از کیسه کومله اجاره می کند.
همچنین جلیل،برهان روشن را نیز در مقر شهر سازماندهی می کند و کارهای مقر سلیمانیه کومله را به او محول می کند تا اینکه هر موقع خواست برهان آقا را دنبال نخود سیاه بفرستد و خود نیز خیلی راحت و بی دردسر با حنیفه خانم خلوت کند.
برهان همچنین راننده شخصی جلیل می شود و جلیل هوسران و فاسد هم ماشین مقر شهر را در اختیار برهان می گذارد و او را راضی نگه می دارد و همچنین هراز چندگاهی هم پول تو جیبی اش را داده و اجاره خانه اش را هم پرداخت می کند.
در این میان محبوبه حسینی همسر جلیل دیگر صبرش لبریز شده و مدام با جلیل درگیر می شود و این اختلاف و دعوا به جایی می رسد که محبوبه حسینی از جلیل جدا می شود و از سر لج به گروهک تروریستی رقیب یعنی حزب دمکرات کردستان ایران می رود و برای تلافی از جلیل او هم رابطه ی آشکار با سران دمکرات برقرار می کند !
رابطه آشکار جلیل آزادیخواه و حنیفه پارسا همچنان ادامه دارد تا اینکه حنیفه پارسا از جلیل باردار می شود و با وجود مخالفت حنیفه بچه ی غیر مشروع شان با اصرار جلیل سقط می شود.
پس از گذشت مدت زیادی از این رابطه غیر اخلاقی مسئولیت مقر شهر کومله از جلیل گرفته می شود و این مسئولیت به عبدالله کهنه پوشی داده می شود.
جالب اینجاست با وجود اینکه عبدالله کهنه پوشی همشهری برهان روشن بوده و رابطه نزدیکی هم با یکدیگر دارند و از قبل همدیگر را می شناسند اما کاک برهان تاب دوری جلیل را نمی تواند تحمل کند!
و خانه ی اجاره اش را تحویل داده و به همراه جلیل آزادیخواه به اردوگاه کومله در زرگویز بر می گردد چراکه اگر از جلیل دور باشد بار دیگر فقر شدید مالی به او فشار می آورد.
زمانی که جلیل از مسئولیتش عزل می شود برهان و حنیفه را هم به اردوگاه فرا می خواند و در اردوگاه هم کاک برهان پیشخدمت جلیل می شود و جالب تر اینکه حتی رخت های جلیل را هم حنیفه خانم شسته و خرج خانه را هم جلیل به عهده می گیرد!.
جلیل اینبار با طرح نقشه ای دیگر به کلی برهان و پسر معلولش را سر کار می گذارد و با خریدن چند کبوتر خانگی برای برهان او را مشغول رسیدگی به کبوترها می کند! و خیلی راحت و آشکار هر موقع که هوس می کند با حنیفه هم خواب می شود!و هرچند وقت یکبار خانواده ی برهان را برای گردش به بیرون و پارک می برد.
کبوترهای سرکاری کاک برهان
این فساد و بی بند و باری به جایی رسیده است که تمامی اعضای اردوگاه گروهک کومله حتی آن شخصی که چند روزی است به اردوگاه آمده است به آن پی برده است و به گفته شاهدان و اعضای اردوگاه،همگان حنیفه را زن جلیل خطاب می کنند اما کاک برهان اصلا انگار نه انگار و حتی به روی خودش هم نمی آورد!
لازم به ذکر است که جلیل آزادیخواه فردی بسیار لمپن و هوسران می باشد و تمامی اعضای گروهک تروریستی کومله از ریز و درشت از این شخص تنفر دارند چرا که ماهیت او را به خوبی می شناسند و حتی پیشمرگان به او لقب “خروس کومله” را داده اند !
این اولین و آخرین فساد و بی اخلاقی جلیل آزادیخواه نیست چراکه همگان به بی آبرویی و بی شخصیتی او پی برده اند و در گذشته نیز چنین کارهای ناشایست و غیراخلاقی را با چندین دختر و زن کومله منجمله حبیبه عبدالهی مشهور به (هتاو) که منجر به اخراج هتاو از اردوگاه گروهک موسوم به کومله زحمتکشان شد – مریم صادقی مشهور به ( یلدا) که یلدای بی چاره به همین دلیل از سوی همسرش شورش دیواندره به قتل رسید و فریبا محمدی مریم زن آزاد و سوما عزیزی زن خبات غلامی و …. انجام داده است
اما سئوال اینجاست، چرا با وجود چنین تجاوز و فسادی از سوی جلیل و هوس بازهای بی اندازه اش،کماکان او در اردوگاه ماندگار است و حتی عضو ارشد کمیته مرکزی این گروهک هم می باشد؟؟!!
جواب آن کاملا مشخص است چراکه این امر برای سران گروهک کومله بسیار عادی است و برای توجیه این فحشاء آن را عشق آزاد نام گذاشته اند و جلیل آزادیخواه نیز بدلیل وضعیت خوب مادی،پشتوانه ای برای ادامه فساد و فحشا سران کومله می باشد.
لازم به ذکر است رابطه غیر مشروع و آشکارای جلیل آزادیخواه و حنیفه پارسا زن برهان روشن اهل مریوان،تا لحظه ی تنظیم این خبر همچنان پابرجاست.
امید اینکه آن دو این مطلب را دیده تا شاید حداقل شرمی کرده و بیش از پیش رسوا نشوند.
ما نیز به عنوان آکام نیوز،نخواهیم گذاشت که این بی بند و باری ها مخفی نگه داشته شوند و برای رسوایی سران فاسد کومله که فقط نام زن را در قالب شعار و استفاده ابزاری یدک می کشند لحظه ای از پای نخواهیم نشست.

افشای رسوایی اخلاقی جلیل آزادیخواه عضو کمیته مرکزی گروهک کومله با یک زن متاهل! ,

قبلی «
بعدی »

۵ دیدگاه ها

  1. کوس ننه‌اش

  2. آقای جلیل آزادیخواه رو‌ من به خوبی میشناسم و از چه راهی و‌کلاه برداری پول یک یتیم رو‌خورد و به این شکل پولدارشد و بعدشم فرار مرد و‌رفت

  3. آقای جلیل آزادیخواه رو‌ من به خوبی میشناسم و از چه راهی و‌کلاه برداری پول یک یتیم رو‌خورد و به این شکل پولدارشد و بعدشم فرار کرد و‌رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *