۱۰ فروردین ۱۴۰۳

افشای حساب های بانکی پ.ک.ک در سوئد

  • ۲۶ دی ۱۴۰۱
  • ۱۹۵ بازدید
  • ۰

مطبوعات سوئد مدعی شدند که سازمان تروریستی پ.ک.ک در یکی از بزرگترین بانک های این کشور حساب فعال دارد.

به گزارش انجمن بی تاوان، ادعای جدیدی در سوئد مطرح شده است، جایی که حامیان تروریست اغلب اقدامات تحریک آمیزی را انجام می دهند. مطبوعات سوئد نوشتند که سازمان تروریستی پ.ک.ک در یکی از بزرگترین بانک های این کشور حساب فعال دارد.

روزنامه Friatider که به صورت آنلاین در سوئد منتشر می شود، نوشت که حساب بانک SEB حاوی پول جمع آوری شده برای سازمان تروریستی پ.ک.ک فعال است.

در این خبر آمده است که پارچه های نماد سازمان تروریستی پ.ک.کذدر ازای پول فروخته شده و درآمد حاصل از آن به حساب SEB واریز شده است. خاطرنشان شد که پول انباشته شده به سازمان تروریستی پ.ک.ک منتقل شده است.

نیکلاس ماگنوسون، سخنگوی مطبوعاتی بانک SEB، در بیانیه‌ای به وب‌سایت جمع‌آوری پول سازمان تروریستی پ.ک.ک در ۵ ژانویه، اظهار داشت که “بانک از قوانین پیروی می‌کند و با تجارت غیرقانونی که جرم محسوب می‌شود مخالف است.”

روزنامه فریاتیدر گزارش داد که با وجود این، حساب این سازمان تروریستی در بانک و شماره جمع آوری تلفن همراه همچنان فعال است.

از سوی دیگر، این روزنامه با اشاره به اینکه SEB حساب بسیاری از رسانه های جایگزین را به بهانه «تامین مالی تروریسم و ​​پولشویی» تعلیق کرده است، عدم بستن حساب های سازمان تروریستی PKK توسط این بانک را ریاکاری توصیف کرده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *