۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • مصاحبه
  • >
  • افشاگری های وحشتناک از وضعیت زنان و دختران در پ.ک.ک و پژاک توسط اعضای تازه جدا شده از این سازمان تروریستی

افشاگری های وحشتناک از وضعیت زنان و دختران در پ.ک.ک و پژاک توسط اعضای تازه جدا شده از این سازمان تروریستی

  • ۲۵ آذر ۱۴۰۰
  • ۴۱۲ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان،یک بار دیگر افشاگری های اعضای گروه تروریستی پ.ک.ک / پژاک که به تازگی از این گروه تروریستی جدا شده اند نشان داد که زنان و کودکان اعضای این گروه تروریستی مورد آزار و تجاوز جنسی قرار گرفته اند.

اظهارات این افراد حاکی از آن است که همچنان کودکان توسط این گروه تروریستی ربوده شده و به کار گرفته می شوند.

یک زن تروریست در اظهارات خود گفت که پس از تجاوز توسط یک تروریست بلند پایه وی باردار شد.

او گفت که پ‌ک‌ک نوزاد را – پس از تولد – ربود تا در اروپا بفروشد، و خودش از دست گروه تروریستی فرار کرده است.

تروریست دیگری با نام مستعار آمد گفت که شاهد بوده و از افراد تجاوز شده شنیده است که سرکردگان پ ک ک در کوه قندیل عراق در ” حال سوء استفاده از زنان و دختران” هستند.

آمد همچنین گفت که به ویژه فساد اخلاقی سرکردگان گروه مراد کارایلان و دوران کالکان با کودکان و زنان مشهور است و همه از این دو نفر متنفرند.

یک زن تروریست دیگر گفته است که در سال ۹۵ و زمانی که ۱۶ سال داشت در اردوگاه زاپ PKK در شمال عراق مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است.

او گفت که وقتی از تجاوز شکایت کرد، به جاسوسی، دروغگویی و تهمت متهم شد و به زندانی به اصطلاح پ.ک.ک منتقل شد و شاهد موارد تجاوز دیگر نیز بوده است.

م.ن ، تروریست دیگری که در ماه گذشته موفق به فرار شده است، گفت که یک تروریست پ ک ک به یک دختر خردسال تجاوز کرد و کودک برای جلوگیری از فرار تهدید به مرگ شد.

 

دختران و زنان و تازه جذب شده همیشه مورد تجاوز جنسی قرار می گیرند

یکزن دیگر با نام اختصاری ف.ت عنوان می کندکه بارها و بارها هم خودش و هم سایر زنان توسط فرماندهان مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند.

یک تروریست مرد دیگر – که در استان دیاربکر در جنوب شرقی ترکیه دستگیر شد – گفت که به زور به پ.ک.ک پیوسته و در یک اردوگاه پ.ک.ک در سوریه مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است. او همچنین گفت که بسیاری از کودکان دیگر چندین بار در اردوگاه مورد تجاوز قرار گرفتند.

 

پ.ک.ک دختران جوانان را برای جلوگیری از فرار، معتاد به مواد مخدر می کند

یک زن دیگر شهادت می دهد که سران گروه تروریستی پ.ک.ک / پژاک به عمد دختران نوجوان را معتاد به مواد مخدر کرده است تا از آنها سوء استفاده جنسی کند.

علاوه بر این، این گروه تروریستی از ضعف کودکان سوء استفاده کرده و با تهدید به مرگ سعی در جلوگیری از فرار آنها از پ.ک.ک پس از اعتیاد، تجاوز جنسی و آزار جنسی داشتند.

همین شخص افزود که برخی با به خطر انداختن جان خود توانستند از دست پ.ک.ک فرار کنند اما کسانی که گرفتار شدند کشته شدند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *